پیام مردمی » پیامک » تاپ پیام مردمی صفحه اصلی » خبر
کد خبر : 23880
پنجشنبه - 23 بهمن 1399 - 08:00

مشکلات انتقال فرهنگیان / درخواست از آموزش و پروش

تماس و پیامک به پل ارتباطی / تعدادی از معلمان و فرهنگیان در استان های گوناگون این روزها با مشکلات نقل و انتقال محل اشتغال به ویژه در بحث انتقال  به تبعیت از همسر مواجه هستند. معلمان پس از استخدام تعهد خدمت می‌دهند‌ و همین موضوع باعث شده است که تعدادی از بانوان فرهنگی که با همسر شاغل در شهر دیگر ازدواج کرده‌اند برای انتقالی دچار مشکلات زیادی شوند. با توجه به آموزه‌های اسلام و تأکید بر حفظ بنیان خانواده و ایجاد تعادل بین کار و زندگی، درباره موضوع انتقال زوجه به تبعیت از همسر، از وزارت آموزش و پرورش درخواست رسیدگی به این موضوع و حل مشکلات این قشر از جامعه را داریم.

مشکلات انتقال فرهنگیان / درخواست از آموزش و پروش

آوای جامعه / گروه پیام مردمی 

تعدادی از معلمان و فرهنگیان در استان های گوناگون این روزها با مشکلات نقل و انتقال محل اشتغال به ویژه در بحث انتقال  به تبعیت از همسر مواجه هستند. معلمان پس از استخدام تعهد خدمت می‌دهند‌ و همین موضوع باعث شده است که تعدادی از بانوان فرهنگی که با همسر شاغل در شهر دیگر ازدواج کرده‌اند برای انتقالی دچار مشکلات زیادی شوند.

با توجه به آموزه‌های اسلام و تأکید بر حفظ بنیان خانواده و ایجاد تعادل بین کار و زندگی، درباره موضوع انتقال زوجه به تبعیت از همسر، از وزارت آموزش و پرورش درخواست رسیدگی به این موضوع و حل مشکلات این قشر از جامعه را داریم.

تماس های گوناگون از طرف فرهنگیان با آوای جامعه*

 

پی نوشت:

پایگاه خبری – تحلیلی«آوای جامعه» آماده انعکاس پاسخ وزارت آموزش و پرورش درباره این پیام مردمی و دغدغه معلمان است.