آوای شهر » خبر » نبض جامعه
کد خبر : 2384
دوشنبه - 1 مهر 1398 - 15:37

احداث پنج گرمخانه عمومی استاندارد در تهران

رقم بسیار قابل توجهی برای احداث گرمخانه های فرامنطقه ای پیش بینی شده است .

احداث پنج گرمخانه عمومی استاندارد در تهران

جلسه شورای شهرداران مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران با حضور سیدنجم الدین محمدی مدیر عامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی در معاونت هماهنگی و امور مناطق برگزار شد .

به گزارش گروه شهری آوای جامعه، معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران در شورای شهرداران مناطق ۲۲گانه میزبان مدیران سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی بود .

مدیریت شهری امسال هم بنا دارد پیش از سرد شدن هوای شهر ، گرمخانه های شهر را گرم کند تا مأمنی باشد برای آنها که نه سرپناه وجای خواب مناسبی دارند و نه غذایی که گرمشان کند .

سیدنجم الدین محمدی مدیر عامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی با قدردانی از اهتمام و توجه ویژه معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری به موضوع خدمات اجتماعی گفت : خوشبختانه با حمایت مدیریت شهری و تصویب شورای اسلامی شهر تهران در اعتبارات امسال سازمان رقم بسیار قابل توجهی برای احداث گرمخانه های فرامنطقه ای پیش بینی شده است .

وی افزود : دلیل اصلی حضور ما در جمع شهرداران مناطق نیز این است که بتوانیم با حمایت معاونت هماهنگی و امور مناطق احداث گرمخانه های فرامنطقه ای را آغاز کنیم که در گام نخست ضرورت دارد زمینهای مناسب این امر از جانب منطقه ها در اختیار سازمان ما قرار گیرد .

محمدی گفت : در موضوع ایجاد گرمخانه‌های فرامنطقه ای بنا داریم استانداردهای جهانی و ملاحظات محله ای را رعایت کنیم تا برخی حاشیه های پدید آمده در سال های گذشته در محله هایی که در آنها گرمخانه ها فعالیت می کردند دیگر تکرار نشود .

مدیر عامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی در ادامه با اشاره به شروع فصل سرما و ضرورت آماده و عملیاتی بودن همه امکانات شهر برای اسکان دادن افراد فاقد سرپناه تصریح کرد : ضروری است شهرداران مناطق حمایت و اقدام جدی برای تجهیز و راه اندازی گرمخانه‌های فصلی مناطق را متناسب با نیاز هر منطقه به عمل آورند.

وی خاطر نشان کرد همه افراد جامعه هدف سازمان و بهره گیرندگان از خدمات ما فرزندان عزیز، خواهران و برادران ما هستند و باید مراقبت کنیم در ارائه خدمات شأن انسانی ایشان خدشه دار نشود .