خبر » نبض جامعه
کد خبر : 23740
سه شنبه - 21 بهمن 1399 - 08:30

برگزاری مراسم تجلیل از خلبانان آزاده

مراسم تجلیل از خلبانان آزاده و آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری شرکت تجارت الکترونیک بانک دی و مرکز دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد.

برگزاری مراسم تجلیل از خلبانان آزاده

مراسم تجلیل از خلبانان آزاده و آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری شرکت تجارت الکترونیک بانک دی و مرکز دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر در راستای حمایت از نخبگان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد.

به گزارش گروه ایثار و شهادت آوای جامعه، سردار یعقوب سلیمانی، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم ضمن گرامی داشت یاد و خاطر شهدای انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، گفت: ۱۹ بهمن ماه روزی است که همافران نیروی هوایی در شرایطی که کشور ما در دست بیگانگان بود با همراهی و پیوستن به مردم باعث پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی شدند.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به اقدامات شجاعانه خلبانان نیروی هوایی در سال‌های دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز در سال‌های دفاع مقدس خلبانان نیروی هوایی شجاعانه در مقابل دشمنان ایستادند و با نزدیک شدن به چهل و دومین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هنوز هم با ازخودگذشتگی با این انقلاب همراه هستند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه دشمنان نظام در طول این ۴۲ سال به دنبال توطئه افکنی هستند، گفت: دشمنان این نظام با در اختیار داشتن بیش از ۳۴۰ رسانه فارسی زبان به دنبال این بودند که چهلمین سال پیروزی انقلاب برگزار نشود؛ این در حالی است که نه تنها چهلمین سال پیروزی انقلاب را جشن گرفتیم بلکه ۲ سال هم از آن سپری شده است.

وی با اشاره به دستاوردهای نظام شکوهمند انقلاب اسلامی در طول این سال‌ها گفت: زمانی ما برای تهیه کوچکترین تجهیزات نظامی با مشکل مواجه بودیم اما الان در زمینه‌های مختلف به ویژه موشکی کشور به توانایی‌های پیشرفته دست یافته است.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تشکر و قدردانی از خلبانان آزاده نیروی هوایی گفت: آزادگان و امیران نیروی هوایی نقش مهمی در پیروزی و پیشرفت این انقلاب داشته‌اند و امیدواریم که در این مسیر مقتدرانه حرکت کنند و موفق و سربلند باشند.

عادل مهری ورنیاب، مدیرکل دفتر دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر نیز در این نشست افزود : ایام الله دهه مبارک فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و مراسم تجلیل از خلبانان آزاده نیروی هوایی فرصت مناسبی برای برگزاری امضای تفاهم‌نامه همکاری این مرکز با شرکت تجارت الکترونیک بانک دی در حمایت از نخبگان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر است.

وی با تأکید بر نقش این تفاهم‌نامه همکاری در جهت حمایت از نخبگان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر گفت: صدور کارت الکترونیکی هوشمند و استفاده از خدمات رفاهی بانک دی در بستر فضای مجازی برای جامعه هدف بخش مهمی از اهداف این تفاهم‌نامه است.

در پایان این نشست با حضور سردار یعقوب سلیمانی، معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران و عادل مهری ورنیاب مدیرکل دفتر دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر از امیران سرلشگر خلبان «علی اکبر تابیده چی»، «قاسم محمد امینی»، «سرشار حیدری»، «قاسم عبیری» و «محمد حدادی» با لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد و تفاهم‌نامه همکاری شرکت تجارت الکترونیک بانک دی با مرکز دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر به امضا رسید.