آوای شهر » خبر » زنان و جوانان
کد خبر : 23481
چهارشنبه - 15 بهمن 1399 - 08:15

تقدیر از بانوان جهادگر و هنرمند منطقه ۱۹ تهران

علاقه مندان به شرکت در جشنواره می توانند تا روز چهارشنبه ۱۵ بهمن آثار خود را به صورت عکس و فیلم تهیه و در سایتMother-festival.com بارگزاری کنند.

تقدیر از بانوان جهادگر و هنرمند منطقه ۱۹ تهران

همزمان با میلاد باسعادت حضرت فاطمه الزهرا(س) و روز زن، بانوان جهادگر ، هنرمند و کارآفرین منطقه ۱۹ تهران تقدیر می شوند.

به گزارش گروه شهری آوای جامعه،  علی توکلی شهردار منطقه در تشریح ویژه برنامه های مناسبتی روز زن با عنوان «جان زندگی» گفت: از جمله این برنامه ها تقدیر از همسران و مادران شهدا با عنوان «بانوان جهادگر»، بانوان فعال اجتماعی، هنرمندان و زنان کارآفرین به عنوان الگوهای نمونه و موفق منطقه است ضمن اینکه طی برنامه ای از بانوان خیر محلات نیز قدردانی خواهد شد.

وی از برگزاری جشنواره مادر خبر داد که با هدف به تصویر کشیدن حضور پر رنگ و تأثیرگذار زنان در خانواده، دستیابی به هویت از دست رفته مادری و شناخت بانوان نخبه و فعال محلات در حوزه های اجتماعی و فرهنگی و هنری ورزشی و در قالب تهیه عکس و فیلم در ۱۰ محور برگزار می شود.

به گفته توکلی علاقه مندان به شرکت در جشنواره می توانند تا روز چهارشنبه ۱۵ بهمن آثار خود را به صورت عکس و فیلم تهیه و در سایتMother-festival.com بارگزاری کنند که در نهایت آثار برگزیده تقدیر و به سومین جشنواره ملی مادر ارسال می شود.

شهردار منطقه در تشریح سایر برنامه های مناسبتی میلاد حضرت زهرا (س) و روز زن گفت: برگزاری جشن های میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) در سراهای محلات، اجرای کارگاه های آموزشی مجازی با محوریت روانشناسی، تحکیم بنیان خانواده، نقش و رسالت زن در خانه و خانواده، سیرت و زندگانی حضرت زهرا(س) وکلید های تربیتی فرزندان، برگزاری کارگاه و نشست های معرفتی پیرامون معرفی شخصیت و سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا(س)، ارائه دستاوردهای زنان و مادران در بوستان بانوان همراه با تخفیف های ویژه از دیگر برنامه های اجرایی به همین مناسبت است.