آوای شهر » خبر
کد خبر : 23283
شنبه - 11 بهمن 1399 - 13:30

فعالیت ۲۴۷ میدان میوه و تره بار در ۲۱۷ محله پایتخت

۲۴۷ میدان و بازار میوه و تره بار در ۲۱۷ محله پایتخت مشغول به کار هستند و در ۴ سال گذشته، در مجموع  ۱۰۴ بازار جدید میوه و تره بار ساخته شده است.

فعالیت ۲۴۷ میدان میوه و تره بار در ۲۱۷ محله پایتخت

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران ضمن تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر و با اعلام اینکه این سازمان و میادین میوه و تره بار تحت پوشش آن از اثرات و ثمرات انقلاب اسلامی است، گفت: سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران بر اساس مصوبه شورای انقلاب در بهمن ماه سال ۱۳۵۸ در راستای خدمت‌رسانی به عموم شهروندان از جمله اقشار کم‌برخوردار آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه شهری آوای جامعه،  سید سعید راد در مورد هدف از تشکیل این سازمان، خاطرنشان کرد: عرضه میوه و تره بار، محصولات کشاورزی و سایر ارزاق و مایحتاج مورد نیاز شهروندان و کوتاه کردن دست واسطه‌ها از طریق ایجاد ارتباط مستقیم بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان از جمله اهداف شکل‌گیری این مجموعه بزرگ خدماتی است.

وی با اشاره به روند توسعه میادین و بازارهای میوه و تره بار در ۴ دهه گذشته، اظهار داشت:  در دوره اخیر مدیریت شهری، برای پاسخگویی به مطالبات مردم و خدمات‌رسانی هر چه بهتر و بیشتر به شهروندان، سرعت توسعه بازارهای میوه و تره بار به ویژه در محلات پرجمعیت و کم‌برخوردار پایتخت افزایش یافت.

راد با بیان اینکه در حال حاضر ۲۴۷ میدان و بازار میوه و تره بار در ۲۱۷ محله پایتخت مشغول به کار هستند، اظهار داشت: در ۴ سال گذشته، در مجموع  ۱۰۴ بازار جدید میوه و تره بار ساخته شده و مورد بازسازی، بهسازی و نوسازی قرار گرفته‌اند که البته تا پایان سال، چند بازار دیگر نیز به بازارهای موجود افزوده می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تأکید بر نقش حمایتی میادین و بازارهای میوه و تره بار از معیشت خانواده‌ها در شرایط موجود اقتصادی، گفت:  تلاش می‌کنیم تا روند توسعه بازارهای میوه و تره بار به منظور خدمت‌رسانی مناسب‌تر به شهروندان در محلات مختلف شهر، در سال آینده با سرعت بیشتری ادامه یابد.