خبر » محیط زیست » نبض جامعه » نیمکت
کد خبر : 23010
سه شنبه - 7 بهمن 1399 - 07:30

آغاز دومین جشنواره و چهارمین همایش آموزش محیط زیست

دومین جشنواره و چهارمین همایش ملی آموزش محیط زیست به صورت آنلاین در دانشگاه پیام نور آغاز به کار کرد.

آغاز دومین جشنواره و چهارمین همایش آموزش محیط زیست

دومین جشنواره و چهارمین همایش ملی آموزش محیط زیست مصادف با ۲۶ ژانویه روز جهانی آموزش محیط‌ زیست که در بسیاری از کشورهای جهان با این نام گرامی داشته می شود، به صورت آنلاین در دانشگاه پیام نور آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه دانشگاه آوای جامعه،  دانشگاه پیام نور برای دومین سال متوالی برای اشاعه آموزش الکترونیکی و در راستای انجام رسالت دانشگاه پیام نور در تبدیل‌شدن به قطب آموزش‌های الکترونیکی و ترکیبی بر اساس برنامه ششم توسعه، دستیابی به شاخص‌های مدیریت سبز دانشگاهی، کاهش هزینه‌ها و البته رعایت پروتکل‌های مربوط به پاندمی کرونا، اقدام به برگزاری این همایش با بهره‌گیری از ظرفیت‌های الکترونیک خود کرده و همچون گذشته در توسعه فرهنگ محیط‌ زیستی اهتمام می‌ورزد.

در این جشنواره پس از افتتاحیه، مسابقه ۳ دقیقه‌ای پایان‌نامه‌ها و رساله‌های مرتبط با آموزش محیط‌ زیست برگزارشده و زمان بعدازظهر به برگزاری دو پانل علمی«آب و محیط‌زیست» و«تجارب جوامع محلی، دانش بومی و مشارکت‌های مردمی در سازگاری با تغییر اقلیم در ذخیره‌گاه‌های زیست‌کره ایران»، ۱۲ نشست علمی الکترونیکی و یک سخنرانی کلیدی با عنوان« یادگیری مشارکتی در محیط‌ های یادگیری آنلاین» اختصاص می‌یابد.

در روز سه‌شنبه (۷ بهمن) و در چارچوب برنامه‌های چهارمین همایش ملی آموزش محیط‌ زیست نیز، از مجموع حدود ۶۸ مقاله دریافت شده، ۱۸ مقاله علمی به‌صورت آنلاین در سه پانل موازی و ۲۲ مقاله به‌صورت پوستر ارائه می‌شود و با برگزاری دو پانل علمی «مطالعات زبان‌شناسی و نقد زیست‌محیطی ادبیات» و«احیاء رودخانه‌های شهری تهران» و ۸ نشست الکترونیکی تخصصی در بعد از ظهر آن ادامه خواهد یافت.

گفتنی است در حاشیه این برنامه، ششمین نمایشگاه تخصصی آموزش محیط‌ زیست به‌صورت مجازی از تاریخ ۶ بهمن‌ماه به مدت ۱۰ روز دایر بوده و در معرض بازدید علاقه‌مندان قرار دارد.

علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره می توانند از طریق لینک های ذیل وارد شوند.

*لینک ورود به افتتاحیه جشنواره

http://webconf.pnu.ac.ir/eenf

*لینک ورود به همایش در روز سه شنبه ۷ بهمن ماه

http://webconf.pnu.ac.ir/eeconf