آوای شهر » خبر » نبض جامعه
کد خبر : 22589
پنجشنبه - 25 دی 1399 - 15:15

برنامه عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) در دو میدان پایتخت

عزاداران فاطمی از ساعت ۱۲در میدان فاطمی به عزاداری خواهند پرداخت که آیت‌الله کاظم صدیقی سخنرانی و محسن طاهری، عبدالرضا هلالی، روح‌الله بهمنیف علیرضا اسفندیاری و محسن عراقی نیز مرثیه‌خوانی خواهند کرد.

برنامه عزاداری شهادت حضرت زهرا(س) در دو میدان پایتخت

مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها روز یکشنبه ۲۸ دی در میدان‌های هفتم تیر، فاطمی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش گروه شهری آوای جامعه، علیرضا علی‌بخشی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه شش تهران از انجام هماهنگی‌های ترافیکی به منظور برگزاری مراسم شهادت حضرت زهرا(س) در دو میدان هفتم تیر و فاطمی خبر داد و گفت: مراسم عزاداری در صبح یکشنبه ۲۸ دی ماه در میدان هفتم تیر و در ظهر یکشنبه در محل میدان فاطمی برگزار خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به سیاه‌پوش شدن میادین قلب پایتخت به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (س)، افزود: آماده‌سازی دو میدان هفتم تیر و فاطمی از روز قبل از مراسم صورت می‌گیرد و عوامل خدمات شهری نیز در حین و بعد از برگزاری مراسم عزاداری برای خدمت‌رسانی و انجام مأموریت‌های مربوط به نگهداشت شهر در محل حضور خواهند داشت.

نشست هماهنگی این مراسم با حضور عوامل اجرایی و خدمات‌رسان شهرداری مناطق ۶ و ۷ تهران برگزار شد.

*جزئیات این مراسم ها به این شرح است:

*میدان فاطمی

در این میدان، عزاداران فاطمی از ساعت ۱۲ به عزاداری خواهند پرداخت که آیت‌الله کاظم صدیقی سخنرانی و محسن طاهری، عبدالرضا هلالی، روح‌الله بهمنیف علیرضا اسفندیاری و محسن عراقی نیز مرثیه‌خوانی خواهند کرد. نماز ظهر و عصر نیز در این میدان اقامه خواهد شد.

*میدان هفتم تیر

اجتماع بزرگ هیأت‌های عاشورای فاطمی نیز صبح روز شهادت، از ساعت ۹:۳۰ صبح در این میدان برگزار خواهد شد که حجت‌الاسلام ثمری سخنرانی و حسین سازور مرثیه‌خوانی خواهد کرد. این مراسم با حضور برادران و خواهران در عرصه میدان هفتم تیر برگزار خواهد شد