برنامه ریزی برای توسعه خدمات آنلاین میادین میوه
«یکی از موضوعاتی که میتواند به حل برخی مشکلات شهری از جمله تراکم ترافیک و آلودگی هوای ناشی از آن کمک کند، ارائه خدمات آنلاین (برخط) به مشتریان است که توسعه آن در دستور کار این سازمان قرار دارد.»
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اشاره به وضعیت جدیدی که گسترش ویروس کرونا و تشدید آلودگی هوای پایتخت برای شهروندان ایجاد کرده است، گفت: برای پاسخگویی مناسب به نیازهای شهروندان در شرایط موجود، روند تحول در نحوه ارائه خدمات میادین میوه و تره بار نظیر فروش غیر حضوری انواع محصولات سرعت مییابد.
به گزارش گروه شهری آوای جامعه، سید سعید راد با تأکید بر اینکه شرط بقای هر سازمان، توانمندی آن سازمان در سازگاری با تغییرات پیرامونی است، افزود: وضعیتی که با آن روبهرو هستیم، سبک زندگی خاصی را پدید آورده است و سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار تلاش کرده تا خود را به سرعت با این شرایط هماهنگ و همسو کند.
وی با بیان اینکه دوره آزمون و خطا گذشته است و نباید شهروندان هزینه آزمون و خطای مدیران را بپردازند، اظهار داشت: اگر چه اصرار داریم که این تحولات به سرعت صورت گیرد، اما نباید دقت را فدای سرعت کنیم و لازم است تغییرات مد نظر با انجام مقدمات و تدارکات مورد نیاز، طبق برنامهریزی قبلی و با آگاهی و هماهنگی کامل صورت گیرد.
راد با تأکید بر اینکه همه باید خود را نسبت به مسائل و مشکلات شهروندان مسئول بدانیم، تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که میتواند به حل برخی مشکلات شهری از جمله تراکم ترافیک و آلودگی هوای ناشی از آن کمک کند، ارائه خدمات آنلاین (برخط) به مشتریان است که توسعه آن در دستور کار این سازمان قرار دارد.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران تأثیر توسعه بازارهای میوه و تره بار محلهای در کاستن از سفرهای درونشهری و کاهش آلودگی هوا را مورد تأکید قرار داد و گفت: با توجه به آمادگی این سازمان برای احداث بازارهای جدید میوه و تره بار با اولویت محلههای پرجمعیت فاقد بازار و محلههای کمبرخوردار آمادگی کامل دارد که البته تحقق این مهم، مستلزم اختصاص زمین مناسب از سوی شهرداریهای مناطق است.