خبر » نبض جامعه
کد خبر : 21546
دوشنبه - 1 دی 1399 - 16:57

«مقاومت» روی امواج رادیویی

برنامه‌های این شبکه رادیویی، در دی ماه و همزمان با اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی روی موج اف ام، ردیف ۹۵.۵ پخش خواهد شد.

«مقاومت» روی امواج رادیویی

مراسم افتتاح شبکه رادیویی «مقاومت» با حضور معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، فرماندهان ارشد سپاه پاسداران، مدیران رسانه ملی و خانواده معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد.

به گزارش گروه ایثار و شهادت آوای جامعه،  مهندس سعید اوحدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این مراسم با گرامیداشت یاد و نام شهدا، ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را تبریک گفت و افزود: کادر درمانی کشور در مسیر دفاع از سلامت مردم تلاش ارزشمندی داشتند و امروز در روز ولادت حضرت زینب (س) که الگوی مقاومت هستند شاهد افتتاح رادیو مقاومت هستیم که جای تقدیر و تشکر دارد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران افتتاح رادیو مقاومت در آستانه سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را ارزشمند توصیف کرد و گفت: در مسیر رشد و کمال انسان‌ها خداوند نعمت‌های بزرگی را قرار داده است که باید قدر این نعمت‌ها را بداند و به فرموده امام صادق (ع) وقتی خداوند نعمتی به انسان عطا می‌کند اگر انسان با تمام وجود نسبت به آن شناخت پیدا کرد شکر آن را به جای آورده است.

معاون رییس جمهور افزود: امروز هیچ نعمتی بالاتر از خدمت به افرادی نیست که «عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ» هستند و به فرموده خداوند شهدا چون زنده هستند به ما انسان‌های زمینی بشارت می‌دهند.

اوحدی با بیان اینکه امروز در مقطع حساسی از تاریخ کشورمان قرار داریم افزود: ما شاهد بزرگترین اتفاقات تاریخی بعد از نهضت عاشورا هستیم. شخصیتی چون شهید سلیمانی تراز و عصاره جمهوری اسلامی ایران است و این فرهنگ ایثار و شهادتی که شهید سلیمانی هم از سردمداران آن بود عظمتی را برای کشورمان به ارمغان آورد که رهبر انقلاب با صدور بیانیه گام دوم انقلاب و طرح ۳ کلید واژه اساسی خودسازی، جامعه پردازی و رسیدن به تمدن اسلامی افق‌های جدیدی را برای ما ترسیم کردند.

وی افزود: رهبر انقلاب در معرفی ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی از عنوان مکتب شهید سلیمانی نام بردند و شاید امروز مهم‌ترین رسالت رادیو مقاومت معرفی و شناساندن مکتب شهید سلیمانی به نسل‌های بعدی باشد.

به برکت حضور چنین شخصیتی بود که جبهه مقاومت چنان قدرتمند شد که اسرائیل در برابر حزب الله لبنان مجبور به اعلام شکست شد، امروز نیز راه مقاومت همچنان ادامه دارد و تنها راه عبور از مشکلات مقاومت است.

در این مراسم علاوه بر معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، حجت الاسلام موسوی مقدم قائم مقام رییس رسانه ملی، علی بخشی زاده معاون صدای رسانه ملی، سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه، ابراهیم محمد الدیلمی سفیر یمن در ایران، خانواده دانشمند هسته‌ای کشورمان شهید فخری زاده و جمعی از پیشکسوتان جهاد و شهادت و فرماندهان سپاه و بسیج و مدیران رسانه ملی حضور داشتند.

گفتنی است، در ابتدای این مراسم، علی بخشی زاده معاون صدای رسانه ملی با اشاره به اهداف و رویکردهای راه‌اندازی رادیو مقاومت، گفت: برنامه‌های این شبکه رادیویی، در دی ماه و همزمان با اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی روی موج اف ام، ردیف ۹۵.۵ پخش خواهد شد.