آوای شهر » خبر
کد خبر : 2126
دوشنبه - 25 شهریور 1398 - 23:24

پویش دوشنبه های ورزشی در پایتخت

شهروندان محلات قلب پایتخت روزهای دوشنبه با حضور در بوستانهای منطقه ورزش می کنند.

پویش دوشنبه های ورزشی در پایتخت

شهروندان محلات قلب پایتخت روزهای دوشنبه با حضور در بوستانهای منطقه ۶ ورزش می کنند.

به گزارش گروه شهری آوای جامعه ، شهردار منطقه شش از پویش دوشنبه های ورزشی در قلب پایتخت خبر داد و گفت: شهروندان محلات قلب پایتخت روزهای دوشنبه با حضور در بوستانهای منطقه ورزش می کنند.

محمدرضا دهداری پور ادامه داد: این ویژه برنامه ورزشی با هدف توسعه ورزش همگانی و مشارکت شهروندان با حضور مدیران شهری، چهره های ورزشی و جمعی از پیشکسوتان ورزش برگزار می شود.

به گفته شهردار منطقه شش، این برنامه های ورزشی با محور فراهم ساختن زمینه استفاده از خدمات ورزشی برای عموم شهروندان و ترغیب آنها برای قرار دادن ورزش در برنامه روزانه برگزار می شود.

دهداری پور با بیان اینکه باید سلامت و تندرستی را در خانواده ها نهادینه کرد، گفت: شهروند سالم شادابی و نشاط بیشتری داشته و این شادابی و نشاط را در شهر انعکاس می دهد.

شهردار منطقه شش با بیان اینکه باید به دنبال آن باشیم که شادی در شهر را افزایش دهیم گفت: برگزاری برنامه های مفرح فرهنگی ورزشی موجب نشاط شهروندان شده و این نشاط دوباره به شهر باز خواهد گشت.

دهداری پور تصریح کرد: یکی از شاخص های توسعه، میزان شادی افراد است و باید بتوانیم انعکاس دهنده شادی در شهر باشیم.

شهردار منطقه شش اضافه کرد: برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی و ورزشی و امکان حضور شهروندان در فعالیت های جمعی، شهر را به پویایی نزدیک تر می کند.