خبر
کد خبر : 2117
چهارشنبه - 27 شهریور 1398 - 10:50

کوله گردها با عملیات «شُنام» در موزه انقلاب اسلامی

کتاب «شنام» خاطرات روایت شده کیانوش گلزار راغب مربوط به جنگ تحمیلی در سا ل‌های ۶۰ تا ۶۱ و اجرای عملیات «شُنام» به فرماندهی جاوید‌الاثراحمد متوسلیان در مریوان است.

کوله گردها با عملیات «شُنام» در موزه انقلاب اسلامی

کتاب «شُنام» به روایت کیانوش گلزار راغب و با حضور اعضای کوله گردهای سوره مهر چهارشنبه ۲۷ شهریور ماه هم‌زمان با روز شعر و ادب فارسی از ساعت ۱۷ الی ۱۹ در تالار آزادگان موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر آوای جامعه ، کتاب «شنام»  مربوط به جنگ تحمیلی در سا ل‌های ۶۰ تا ۶۱ و اجرای عملیات «شُنام» به فرماندهی جاوید‌الاثراحمد متوسلیان در مریوان است.

«شُنام» خاطراتی خواندنی، سرشار از امید، تلاش و عشق به زندگی است که بخش دیگری از تابلوی رنگارنگ و شگفت‌آور دفاع مقدس را ترسیم می‌کند و پیش‌روی خواننده می‌گذارد.

برگزاری نشست‌های تخصصی نقد و بررسی کتاب‌های حوزه انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت یکی از برنامه‌های متنوع اداره اسناد، مدارک و کتابخانه تخصصی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است که به صورت متناوب در طول سال انجام می‌شود.

علاقمندان برای حضور در این نشست می‌توانند به آدرس میدان ونک، بزرگراه شهید حقانی، خیابان سرو، ضلع جنوبی ایستگاه مترو شهید حقانی، موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، ساختمان شهدا، تالار آزادگان مراجعه کنند.