خبر » سلامت » نبض جامعه
کد خبر : 21081
جمعه - 21 آذر 1399 - 01:41

تمهیدات سازمان اورژانس برای زمستان

۶۸ اتوبوس آمبولانس برای حوادث پرتلفات و ۳۴۶ موتور آمبولانس کنار پنج هزار و ۷۰۰ دستگاه آمبولانس سبک در قالب پایگاه‌های شهری و جاده‌ای به مردم خدمت می‌کنند.

تمهیدات سازمان اورژانس برای زمستان

معاون فنی اورژانس کشور تمهیدات سازمان اورژانس برای زمستان را تشریح کرد.

به گزارش فارس، حسن نوری ،درباره طرح زمستانی اورژانس گفت:  هر سال ما از ابتدای زمستان یا کمی زودتر شاهد به دلیل تغییرات جوی شاهد تغییراتی در حوادث ترافیکی هستیم و مشکلات جدیدی علاوه بر مسائل در ماه‌های دیگر در فصل زمستان ایجاد می‌شود.

وی عنوان کرد : همین موضوع باعث می‌شود همه دستگاه‌های امدادی شامل اورژانس، هلال احمر، پلیس و آتش‌نشانی و راهداری و بقیه دستگاهی که به صورت مستقیم با این برنامه مرتبط هستند برای خدمت‌رسانی همچنین برنامه‌ریزی می‌کنند و در یک رزمایش برنامه‌های خود را به اشتراک می‌گذارند. امروز هم این برنامه در تهران و شهرستان‌های کشور برگزار می‌شود.

نوری افزود: علیرغم اینکه مسئله کرونا مشکلات زیادی را برای همکاران ما در اورژانس پیش بیمارستانی ایجاد کرده و تمام نظام سلامت درگیر این بیماری هستند تمهیدات زمستانه اندیشیده شده است.

نوی خاطرنشان کرد: سازمان اورژانس کشور ۱۲ شهید عزیز تقدیم کرد که ۹ نفر در درگیری با بیماری کرونا و سه نفر هم در حوادث ترافیکی شهید شدند.

نوری تصریح کرد: امروز ۴۶ بالگرد اورژانس داریم که به مردم خدمت می‌کنند و نقش بسیار مهمی در حوادث ترافیکی دارند.

معاون فنی اورژانس گفت: ۶۸ اتوبوس آمبولانس برای حوادث پرتلفات و ۳۴۶ موتور آمبولانس کنار پنج هزار و ۷۰۰ دستگاه آمبولانس سبک در قالب پایگاه‌های شهری و جاده‌ای به مردم خدمت می‌کنند.