پیشنهاد سردبیر » خبر » نبض جامعه
کد خبر : 21059
پنجشنبه - 20 آذر 1399 - 03:09

رتبه برتر «آوای جامعه» در یک جشنواره رسانه ای

خبرنگار پایگاه خبری- تحلیلی اجتماعی محور «آوای جامعه» در جشنواره رسانه ای قلم مقدس در بخش گفت و گو موفق به کسب رتبه برتر شد.

رتبه برتر «آوای جامعه» در یک جشنواره رسانه ای

جشنواره رسانه ای قلم مقدس به منظور تجلیل از تلاش های اهالی رسانه توسط سازمان بسیج رسانه خوزستان برگزار شد که مورد استقبال اصحاب رسانه استان قرار گرفت.

به گزارش گروه رسانه آوای جامعه، سجاد بهمئی گفت: در جشنواره رسانه‌ای قلم مقدس که برای اولین بار به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزار شد؛ ۱۵۵ اثر در بخش‌های گوناگون یادداشت و مقاله، خبر، عکس، گزارش، روایت‌های مستند،فیلم، کلیپ، موشن گرافیک، کاریکاتور و گفت‌و‌گو آثار خبرنگاران استان به جشنواره رسیده است که پس از بررسی آثار، توسط داوران نتایج زیر به شرح ذیل اعلام می شود: ۱-در بخش خبر هیئت داوران هیچ یک از آثار ارسالی را حائز رتبه‌ای ندانسته و فقط در این بخش خانم معصومه صالحی را با خبر گرامی‌داشت «سالروز بازگشت آزادگان در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت » از خبرگزاری شبستان را شایسته تقدیر می‌داند.

۲-در بخش یادداشت و مقاله :

رتبه اول: اثر «حدیت کرمی» با عنوان «ویروسی که جان می‌گیرد؛ کادر درمانی که جان می‌بخشند» منتشر شده در پایگاه خبری هنر قلم ، رتبه دوم: مهدیه مهران‌زاده با عنوان «برگرفته از خاطرات شهید غلامعلی مهران‌زاده»، رتبه سوم مشترک: اثر طیبه قاسمی با عنوان «دلم به سردار شد؛ سردار»، رتبه سوم مشترک: اثر محمدعلی بهوندی با عنوان «آنچه جهان در تشییع پیکرت دید اول بسم الله است» هر دو منتشر شده در پایگاه خبری قدس آنلاین

۳-در بخش عکس، رتبه اول :

محمد آهنگر خبرگزاری فارس، رتبه دوم: مهدی مینوی

همچنین هیئت داوران در این بخش کسی را حائز رتبه سوم ندانست.

۴-در بخش گزارش رتبه اول:

به اثر «ثریا زندیار» با عنوان «خاک و خون و خواب مادر/ نوری باید برگردم خط» منتشر شده در نشریه یا پایگاه خبری روزان رسید. رتبه دوم: ضمن تشکر از گزارش‌های متنوع «حنان سالمی» این بخش به گزارش او با عنوان «شهیدی که توسط کومله اربا اربا شد» تعلق گرفت. رتبه سوم مشترک: احسان سپهوند با عنوان «هفتمین تابوت» رتبه مشترک سوم: محمدرضا زرگران خوزانی با عنوان «نقش تعیین کننده و اثرگذار جهادگران عرصه سازندگی و کشاورزی در هشت سال دفاع مقدس» ۵- در بخش فیلم رتبه اول: خانم زینب آغاجری با فیلم فرشتگان خط مقدم رتبه دوم : امیر ضیغمی با فیلم بانوای کاروان طبق نظر داوران هیچکدام از آثار ارسالی حائز رتبه‌ سوم نشده اند.

همچنین کلیپ خانم آمنه عالیوند در زمینه مبارزه با کرونا شایسته تقدیر شناخته شد. ۶- در بخش روایت‌های مستند، رتبه اول: هیئت داوران ضمن تشکر از گزارش‌های مستند‌گونه «حنان سالمی»، گزارش «شیطنت‌های کودکانه در کوچه‌های خاکی» او منتشر شده در خبرگزاری فارس را حائز در این بخش دانستند.

همچنین هیئت داوران هیچکدام از آثار ارسالی را حائز رتبه دوم و سوم ندانستند. اما در این بخش خانم «طیبه قاسمی» مصاحبه‌ای با «همسر شهید هادی کجباف»، منتشر شده در پایگاه خبری قد‌س‌آنلاین انجام داده‌اند که شایسته تقدیر است.

۷- در بخش گفت‌و‌گو هم رتبه اول:

اثر «معصومه صالحی» با عنوان «روزهای تلخ اسیر شماره ۱۹» منتشر شده در خبرگزاری شبستان رتبه دوم: ضمن تشکر از آثار ارسالی توسط «فاطمه دقاق‌نژاد»، اثر او با عنوان «روایت رازی که بعد از شهادت فاش شد» منتشر شده در خبرگزاری تنسیم مقام دوم را به دست آورد.

رتبه سوم مشترک: «علی البرزی» درگفت‌وگو با صادق آهنگران با عنوان «صدای بلبل امام خمینی(ره) را از دل انقلاب می‌شنوید» منتشر شده در پایگاه خبری آوای جامعه، رتبه سوم مشترک: «سمیه همت‌پور» در زمینه گفت‌وگو با همسر شهید علی هاشمی با عنوان «قلب پرنده‌ای که اسیر قفس نشد ماجرای حضور سردار سلیمانی در خانه شهید هاشمی چه بود؟» منتشر شده در تابناک استان‌ها، ۸- در بخش‌های کاریکاتور، کلیپ و موشن گرافیک نیز اثری ارسال نشده بود.

بهمئی در پایان یادآور شد: موارد فوق مورد تایید هیئت داوران نخستین جشنواره رسانه‌ای قلم مقدس به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس است که توسط سازمان بسیج رسانه سپاه ولی‌عصر(عج) این استان برگزار شد.