خبر » نبض جامعه » نیمکت
کد خبر : 21013
سه شنبه - 18 آذر 1399 - 16:44

تمدید مهلت بخش رقابتی ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی

مهلت ارائه محصولاتِ بخش رقابتی ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تا ۲۷ آذر ۱۳۹۹ تمدید شد.

تمدید مهلت بخش رقابتی ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی

مهلت ارائه محصولاتِ بخش رقابتی ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تا ۲۷ آذر ۱۳۹۹ تمدید شد.

به گزارش گروه آموزش و پروش آوای جامعه ، با توجه به تعطیلی‌های اعلام شده از سوی ستاد ملی کرونا و ایجاد تسهیلات برای علاقه‌مندان حوزه اسباب‌بازی، زمان بارگذاری محصولات از ۲۰ آذر به ۲۷ آذر ۱۳۹۹ تغییر یافت و به مدت یک هفته تمدید شد.

دبیرخانه جشنواره از تولیدکنندگان و طراحانی که محصول آن‌ها در بازه زمانی مهر ۱۳۹۸ تا مهر ۱۳۹۹ تولید شده، دعوت کرده است با مراجعه به تارنمای جشنواره به نشانی irantoyfestival.ir و تکمیل فرم‌های مربوط، اسباب‌بازی‌های خود را برای شرکت در بخش رقابتی این جشنواره تا ۲۷ آذر ثبت و معرفی کنند.

اسباب‌بازی‌های معرفی‌شده به دبیرخانه قرار است در دو مرحله، انتخاب و داوری شود، همچنین این اسباب‌بازی‌ها و سرگرمی‌ها از منظر کیفیت تولید، طراحی، بسته‌بندی، گرافیک و تصویرسازی و دارا بودن ویژگی‌های شناختی داوری خواهد شد و از اسباب‌بازی‌های راه یافته به مرحله داوری پایانی نیز قدردانی خواهد شد.

این جشنواره قرار است امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم توجه به شیوه‌نامه‌های بهداشتی در جامعه، به‌صورت مجازی و فرآیندی در چند مرحله به‌شکل گام به گام برگزار ‌شود.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری انجمن تولیدکنندگان اسباب‌بازی، شورای نظارت بر طراحی، ساخت و توزیع اسباب‌بازی و ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی را برگزار خواهد کرد.

بخش رقابتی، بخش علمی شامل برگزاری نشست‌ها و کارگاه‌های تخصصی، نمایشگاه‌های تخصصی و بازار اسباب‌بازی، بخش‌های متنوع ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی است که به ترتیب در بازه زمانی آبان تا پایان سال ۱۳۹۹ برگزار می‌شود و فراخوان بخش‌های دیگر جشنواره به‌تدریج اعلام خواهد شد.