فعالیت رسانه فرهنگی-اجتماعی بانوان کارآفرین
این رسانه که “ایران باننو” نام دارد قصد کرده از طریق معرفی کارکردهای فرهنگی فعالیت بانوان کارآفرین به اطلاعرسانی تحلیلی درباره آنها بپردازد.

اولین رسانه جامع فرهنگی-اجتماعی حوزه بانوان کارآفرین راهاندازی شد.
به گزارش گروه زنان و جوانان آوای جامعه، این رسانه که “ایران باننو” نام دارد قصد کرده از طریق معرفی کارکردهای فرهنگی فعالیت بانوان کارآفرین به اطلاعرسانی تحلیلی درباره آنها بپردازد.
ایران باننو تحت نظر شورای سیاستگزاری ایران باننو فعالیت میکند، دبیر شورای سیاستگذاری این مجموعه “طیبه دینمحمدی” است و تحریریه این رسانه با همکاری گروهی از فعالان رسانهای متخصص به مدیریت “محمد شاکری” اداره میشود.
در مرامنامه ایران باننو اشاره شده است: « ایران باننو به عنوان نخستین رسانه تخصصی بانوان کارآفرین قصد دارد بی درغلتیدن به نگاههای سیاستزده، هم و غم خود را برای معرفی بانوان کارآفرین در سراسر ایران بگذارد.»
در بخش های دیگر مرامنامه این سایت آمده است: « ایران باننو علاقمند است تریبون آن گروه از بانوان کارآفرینی باشد که به خاطر محرومیت از دسترسی به مرکز بیش از بقیه در مهجوریت قرار گرفتهاند.
ایران باننو نه فقط به دنبال معرفی این بانوان است بلکه خواهد کوشید پیوندی ایجاد کند میان این بانوان و صاحبان سرمایه تا در نتیجه اجتماع آنها، رشدی ایجاد شود هم در سطح زندگی این کارآفرینان و هم معنایی منطقی ایجاد شود برای صرف سرمایه.»
گفتنی است، علاقمندان برای مشاهده این رسانه می توانند به نشانی اینترنتی iranbaneno.ir مراجعه کنند.