آوای شهر » خبر » نبض جامعه
کد خبر : 20525
جمعه - 7 آذر 1399 - 23:17

بازسازی آرامستان های تاریخی دولاب

این مکان تاریخی پس از اتمام عملیات بازسازی به عنوان یکی از قطب های گردشگری شهر تهران شناخته شده و به عنوان میدان گاه در اختیار عموم مردم قرار خواهد گرفت.

بازسازی آرامستان های تاریخی دولاب

«این مکان تاریخی پس از اتمام عملیات بازسازی به عنوان یکی از قطب های گردشگری شهر تهران شناخته شده و به عنوان میدان گاه در اختیار عموم مردم قرار خواهد گرفت.»

به گزارش گروه شهری آوای جامعه، محمد حسن فصیح سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه چهارده از بازدید مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران و سعید خال مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) از آرامستان های تاریخی دولاب خبر داد.

فصیح افزود: این بازدید به منظور تاکید در تسریع و کیفیت عملیات مرمت آرامستان های تاریخی دولاب انجام شد.

سرپرست خدمات شهری و محیط زیست منطقه چهارده افزود؛ با عنایت به مصوبه شورای اسلامی‌ شهر تهران و تاکید شهردار تهران درباره احیای بافت تاریخی دولاب، مرمت آرامستان های تاریخی دولاب با همکاری سازمان های نوسازی شهر تهران و بهشت زهرا (س) در دستور کار قرار گرفت و در حال اجرا می باشد.

فصیح گفت: با هماهنگی های انجام شده این مکان تاریخی پس از اتمام عملیات بازسازی به عنوان یکی از قطب های گردشگری شهر تهران شناخته شده و به عنوان میدان گاه در اختیار عموم مردم قرار خواهد گرفت.