آوای شهر » خبر » محیط زیست » نبض جامعه
کد خبر : 2052
شنبه - 23 شهریور 1398 - 15:44

بازداشت قطع کنندگان درختان الهیه پایتخت

قطع کنندگان درختان خیابان الهیه با پایش شبانه روزی مدیریت شهری منطقه یک تهران شناسایی و جهت برخورد قانونی به نیروی انتظامی معرفی و بازداشت شدند.

بازداشت قطع کنندگان درختان الهیه پایتخت

به گزارش گروه شهری آوای جامعه ، سید حمید موسوی شهردار این منطقه اظهار داشت: با تماس شهروندان و انجام گشت های نامحسوس در طول شب و پایش در سطح منطقه با سربرداری و قطع چند اصله درخت در این محدوده مواجه شدیم و آن را به صورت آنی به نیروی انتظامی اعلام و با اقدام سریع آنها مجرمین در هنگام ارتکاب جرم و انتقال درختان خشک دستگیر شدند.

وی گفت: در این باره شکایتی از سوی شهرداری منطقه یک در مراجع قضایی طرح و در انتظار صدور رای هستیم و از سویی کارشناسان فضای سبز با مراجعه به املاک مورد نظر و تهیه کروکی جدید نسبت به ارایه گزارش به کمیسیون ماده ۷ منطقه و سازمان بوستان ها و فضای سبز شهر تهران اقدام و رای کمیسیون در خصوص پرونده های مربوطه بزودی صادر خواهد شد .

موسوی افزود: این اقدام مدل جدیدی از همکاری شهرداری و نیروی انتظامی برای صیانت از باغ ها و فضاهای سبز منطقه است و توانستیم در لحظه تخریب از پتانسیل نیروی انتظامی بهره بگیریم و از تخریب باغ جلوگیری کنیم.

وی از شهروندان خواست با ارتباط با سامانه های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ این نوع موارد را به مدیریت شهری منطقه اطلاع دهند تا قبل از تخریب اعمال قانون شود.