آوای شهر » خبر » نبض جامعه
کد خبر : 19996
دوشنبه - 26 آبان 1399 - 23:20

تاکید بر کیفیت مسیرهای دوچرخه سواری منطقه ۵ تهران

مناسب‌سازی مسیرهای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری در منطقه در اولویت قرار دارد و به‌شدت پیگیری می‌شود، مناسب‌سازی ۱۰ محور در دست اقدام است.

تاکید بر کیفیت مسیرهای دوچرخه سواری منطقه ۵ تهران

پروژه‌های مسیرهای دوچرخه‌سواری با ایمنی و کیفیت اجرا شود.

به گزارش گروه شهری آوای جامعه،  محمود کلهری در اولین جلسه کمیته فنی بررسی طرح‌های شهرداری منطقه ۵ افزود: موضوع‌های فنی و مطالعات اولیه درباره پروژه‌های عمرانی به‌طور کامل انجام و‌ طرح‌های مناسب‌سازی با دقت اجرا شوند. برای این مهم نباید دقت و کیفیت، فدای سرعت شود. هیچ توجیهی در این باره قابل پذیرش نیست.

وی تاکید کرد: نقاط آبگیر سطح منطقه شناسایی و برطرف شود تا در زمان بارش نزولات جوی، شاهد آب‌ماندگی و آب‌گرفتگی نباشیم. ضایعات و زباله‌های یوستان‌ها، مخازن و معابر به‌‌طورجدی و مستمر جمع‌آوری شود تا باعث گرفتگی کانال‌ها و نهرها نشود.

در این جلسه، سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه۵ نیز گفت:مناسب‌سازی مسیرهای پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری در منطقه در اولویت قرار دارد و به‌شدت پیگیری می‌شود، مناسب‌سازی ۱۰ محور در دست اقدام است.

سعید جودکی افزود: محور دوچرخه سواری و پیاده راه کانون در محله شهرزیبا آماده افتتاح است. رنگ آمیزی ترافیکی مسیر دوچرخه سواری بوستان جوانمردان نیز به زودی انجام می‌شود.

در این جلسه شرح وظایف معاونت‌های فنی و عمرانی، حمل و نقل و ترافیک، خدمات شهری و محیط زیست و امور اجتماعی و فرهنگی درباره اقدام‌های لازم برای تسریع در انجام مناسب‌سازی معابر در منطقه مشخص شد.