تحولات آموزش محور در شرکت شهربان
اتخاذ سیاستهای کارشناسانه و آموزش محور در اداره این مجموعه به ویژه در حوزه رفع سدمعبر، باعث حفظ حریم مدیریت شهری و جلوگیری از مناقشات و موضعگیریها علیه شهرداری شده است.
رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران طی نشست با مدیرعامل شرکت شهربان و حریمبان، در جریان روند چگونگی خدمات و ماموریتهای این شرکت در عرصهی خدماترسانی به شهروندان قرار گرفت.
به گزارش گروه شهری آوای جامعه، در ابتدای این نشست سیدامیر فتاحیان، مدیرعامل شهربان و حریمبان با ارائه گزارشی از عملکرد این شرکت طی دو سال اخیر در حوزههای مأموریتی، عملکردی، منابع انسانی، چالشها، موانع و نیازهای این مجموعه گفت: مجموعه شهربان با توجه به ماهیت کاری و رسالت خود در سه حوزه شهر، حریم و معبر، از نظر کنش و عملکرد مجموعهای حساس، هم در مدیریت شهری و هم در مجموعه حاکمیتی است؛ بنابراین توجه و رسیدگی به چالشها و نیازهای این حوزه، جزء موارد اولویتدار است که در دو سال گذشته تلاش کردهایم در همین مسیر قدم برداریم.
وی با تقدیر از رویکرد ارزشمند سازمان بازرسی شهرداری تهران در حمایت از فرایندهای مثبت در عرصه خدمترسانی به شهروندان، اظهار داشت: حمایتهای مستمر مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر تهران، در مسیر افزایش رضایتمندی شهروندان، حل مشکلات و مطالبات قدیمی نیروهای اجرایی و ارتقای سطح کیفی و کمی خدمات و ماموریتهای شهربان اثر بخش بوده است.
مدیرعامل شهربان خاطرنشان کرد: خانواده شهربان با بیش از ۲ هزار نیروی اجرایی، علاوه بر انجام وظایف محوله، در سایر امور اجتماعی و فرهنگی و خدماترسانی نیز حضوری مستمر و فعال دارد که ثمره آن، تقویت نگرش مثبت شهروندان به این مجموعه به عنوان یکی از مجموعههای شهرداری تهران است.
مسعود حمزهای ، رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران نیز ضمن تقدیر از فعالیت های مثبت و اثربخش شرکت شهربان و حریمبان، به حساسیت و اهمیت فعالیتها و ماموریتهای حوزه شهربان اشاره و گفت : اتخاذ سیاستهای کارشناسانه و آموزش محور در اداره این مجموعه به ویژه در حوزه رفع سدمعبر، علاوه بر ارتقاء سطح رضایتمندی شهروندان باعث حفظ حریم مدیریت شهری و جلوگیری از مناقشات و موضعگیریها علیه شهرداری شده است.
در پایان این نشست، رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران از مرکز کنترل و نظارت شهربان نیز بازدید به عمل آورد.