آژیر » خبر » نبض جامعه
کد خبر : 19655
سه شنبه - 20 آبان 1399 - 11:48

کشف بیش از ۸ هزار لیتر روغن احتکاری در پایتخت

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف بیش از ۸۰۰۰ لیتر روغن خوراکی احتکار شده در انبار مغازه ای در جنوب تهران خبر داد.

کشف بیش از ۸ هزار لیتر روغن احتکاری در پایتخت

رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف بیش از ۸ هزار  لیتر روغن خوراکی احتکار شده در انبار مغازه ای در جنوب تهران خبر داد.

به گزارش گروه حوادث و انتظامی آوای جامعه،  سرهنگ علی ولی پور گودرزی در این باره گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه مالک مغازه ای در حوالی خیابان خیام، مقادیر فراوانی روغن های خوراکی را دپو و جمع آوری کرده است، بررسی موضوع ‌ در دستور کار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: هویت مالک و نشانی دقیق مغازه در دستور کار قرار گرفت و تیمی از ماموران این پلیس به نشانی اعلامی اعزام و مشخص شد که یکی از مغازه داران مواد غذایی مقدار فراوانی روغن جامد در انبار مغازه اش دپو و جمع آوری کرده است که نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضائی منعکس شد.

سرهنگ ولی‌پور گودرزی خاطرنشان کرد:  دستور دستگیری متهم و بازرسی از انبار مغازه اخذ و تیمی از کارآگاهان این پلیس به نشانی اعلامی اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از داخل انبار مغازه ۸۸۴۸ لیتر روغن جامد خوراکی در قوطی های ۴ الی ۱۶ کیلویی در مارک های مختلف کشف شد، افزود: در این رابطه یک مالک مغازه دستگیر و در همان بازجوئی اولیه به جرم ارتکابی اعتراف کرد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: کارشناسان ارزش ریالی اموال احتکار شده را سه میلیارد ریال برآورد کرده اند.