خبر » نبض جامعه
کد خبر : 18736
یکشنبه - 27 مهر 1399 - 19:31

بخشنامه جدید بازرسی از کارگاه های تامین اجتماعی

بخشنامه تنقیحی موضوع اجرای ماده ۴۷ قانون تأمین اجتماعی پس از جلسات متعدد و کارشناسی نهایی و جایگزین ۱۸ بخشنامه قبلی شد.

بخشنامه جدید بازرسی از کارگاه های تامین اجتماعی

برای افزایش شفاف‌سازی مقررّات سازمانی و بهبود مستمر امور در واحدهای اجرایی سازمان تأمین اجتماعی در حوزه بازرسی از کارگاه‌ها، بخشنامه تنقیحی موضوع اجرای ماده ۴۷ قانون تأمین اجتماعی پس از جلسات متعدد و کارشناسی نهایی و جایگزین ۱۸ بخشنامه قبلی این موضوع شد.

به گزارش گروه رفاه و خدمات اجتماعی آوای جامعه، به منظور افزایش شفاف‌سازی مقررّات سازمانی، رعایت اصل قانون‌مداری، ایجاد وحدت‌رویه و بهبود مستمر امور در واحدهای اجرایی سازمان تأمین اجتماعی در حوزه بازرسی از کارگاه‌ها، بخشنامه تنقیحی موضوع اجرای ماده ۴۷ قانون تأمین اجتماعی پس از جلسات متعدد و کارشناسی در شورای تنقیح بخشنامه ها سازمان با حضور شرکای اجتماعی و ذینفعان سازمان ازجمله اتاق ایران، اتاق تهران ، کانون عالی کارفرمایان نهایی شد.

این بخشنامه از سوی مصطفی سالاری به واحدهای اجرایی سازمان تأمین اجتماعی در سراسر کشور صادر و جایگزین ۱۸ بخشنامه قبلی این موضوع شد.

این بخشنامه براساس مواد (۲)، (۲۸)، (۳۰)، (۳۱)، (۳۸)، (۳۹)، (۴۰)، (۴۱) و (۴۷) قانون تامین‌اجتماعی و مصوبات شورای‌عالی تامین‌اجتماعی؛ قانون‌کار، قانون تجارت، قانون رفع موانع تولید، قانون مالیات‌های مستقیم و قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور صادر شده است.