آوای شهر » خبر » نبض جامعه
کد خبر : 18657
جمعه - 25 مهر 1399 - 22:34

تاکید بر اجرای پروژه های کوچک مقیاس محلی

پروژه های کوچک مقیاس محلی در منطقه ۲ تهران مطابق با سند توسعه محلات پیش بینی و اجراشده ودر آینده نزدیک بخشی از این پروژه ها به بهره برداری می رسد.

تاکید بر اجرای پروژه های کوچک مقیاس محلی

همزمان با مراسم آیین تقدیر از عملکرد برتر پروژه های توسعه محلی شهر تهران که باحضور شهردارتهران واعضای شورای اسلامی شهرتهران و جمعی ازمدیران شهری برگزارشد از عملکردبرتر حسن رحمانی شهردارسابق منطقه۲۱ که به تازگی به سمت شهردار منطقه۲ منصوب شده هم تقدیر شد.

به گزارش گروه شهری آوای جامعه ،حسن رحمانی ،شهردار منطقه ۲ تهران که به لحاظ عملکرد مطلوب در زمینه توسعه محلات در منطقه ۲۱  از سوی رییس شورای شهر و شهردار تهران مورد تقدیر قرار گرفت در زمینه اهمیت پروژه های محلی گفت:یکی از سیاست های اصلی مدیریت شهری در سال۹۹ اجرای پروژه های کوچک مقیاس براساس سند توسعه محلات و مطالبات مردم است و یکی از ویژگی های این پروژه ها ، مشارکت مردم و شورایاران در شناسایی نیازها و سنجش پروژه ها است.

شهردار منطقه۲ گفت:اجرای پروژه های کوچک مقیاس محلی که به صورت مویرگی در سطح شهر اجرا می شود حرکتی در مسیر توسعه شهر همراه با برقراری عدالت اجتماعی در توزیع خدمات است .

وی افزود:در سال های گذشته محله محوری به عنوان رویکرد مدیریت شهری مطرح بوده است که با برنامه ریزی و اجرای پروژه های کوچک مقیاس محلی ،این رویکرد به برنامه عملیاتی تبدیل شد.

شهردار منطقه ۲ گفت: پروژه کوچک مقیاس محلی کمبودها و نیازهایی را در محلات مرتفع می کند که شاید در گذشته به لحاظ کوچک بودن کمتر مورد توجه قرار گرفته، اما  از مطالبات شهروندان است و می تواند در بهبود خدمات و ارتقای کیفیت زندگی شهری تاثیر گذار باشد.

رحمانی افزود: برهمین اساس در منطقه ۲ نیز با تلاش مدیریت منطقه پروژه های کوچک مقیاس محلی مطابق با سند توسعه محلات پیش بینی و اجراشده ودر آینده نزدیک بخشی از این پروژه ها به بهره برداری می رسد.