آغاز به کار میز هوشمند خدمت در منطقه ۷ تهران
شهروندان با حضور در طبقه همکف ساختمان مرکزی شهرداری منطقه و استفاده از میز هوشمند خدمت، میتوانند از تمامی اطلاع رسانی ها مطلع شوند.
معاون توسعه منابع انسانی شهرداری منطقه ۷ تهران گفت: در راستای تکریم ارباب رجوع، کاهش ترددهای شهری و همچنین دسترسی آسانتر شهروندان به خدمات قابل ارائه در شهرداری تهران، این منطقه اقدام به راه اندازی میز هوشمند خدمت در این منطقه کرد.
به گزارش گروه شهری آوای جامعه، امیر هوشنگ افشارپور با بیان این مطلب افزود: : در این مقطع که درگیر مقابله با شیوع کرونا هستیم، با هدف حفظ سلامت کارکنان و شهروندان، شهرداری منطقه ۷ خدمات پرکاربرد الکترونیک شهرداری تهران را در قالب میز خدمت در دسترس قرار داده تا شهروندان بتوانند پرداخت عوارض خودرو، نوسازی و پسماند بصورت الکترونیکی، مشاهده پرونده شهرسازی، استعلام پروانه، گواهی ساختمان و همچنین وضعیت ملک در طرح تفضیلی جدید، استفاده از سامانه تهران من و نقشه هوشمند شهر تهران (رایا)، سامانه ۱۳۷ با استفاده از امکان ثبت و پیگیری پیام هایی با موضوعات مرتبط با مشکلات شهر در حوزه فعالیت شهرداری تهران، سامانه ۱۸۸۸ با قابلیت ثبت پیام تقدیر و تشکر و انتقاد و پیشنهاد با مدیران شهرداری را انجام دهند.
وی تصریح کرد: مشاهده نقشه خطوط، ایستگاه ها و همچنین برنامه حرکت قطارها، اطلاع از آخرین اخبار و موضوعات مرتبط با مترو، امکان رویت وضعیت آنلاین ترافیک شهر تهران و همچنین راهنمای”به من بگو چطور؟” از دیگر امکاناتی است که شهروندان از طریق میز خدمت هوشمند بهره مند می شوند.
گفتنی است، شهروندان با مراجعه به سایت منطقه ۷ به آدرسhttp://region7.tehran.ir و آیکون تکریم ارباب رجوع و همچنین با حضور در طبقه همکف ساختمان مرکزی شهرداری منطقه و استفاده از میز هوشمند خدمت، میتوانند از تمامی اطلاع رسانی هایی که در گذشته از طریق اکران فیزیکی انجام می شد، مطلع شوند.