خبر » نبض جامعه » نیمکت
کد خبر : 18095
پنجشنبه - 10 مهر 1399 - 01:47

جزئیات اجرای طرح «همبازی» در کشور

معاون اداری و مالی کمیته امداد از آغاز طرح «همبازی» برای اهدای اسباب‌بازی و کتاب به کودکان محروم سراسر کشور خبر داد.

جزئیات اجرای طرح «همبازی» در کشور

معاون اداری و مالی کمیته امداد از آغاز طرح «همبازی» برای اهدای اسباب‌بازی و کتاب به کودکان محروم سراسر کشور خبر داد.

به گزارش گروه رفاه و خدمات اجتماعی آوای جامعه، مجید باجلان با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس  و تاکید ایشان بر شکل‌گیری نهضت تعاون و احسان و رفع مشکلات خانواده‌های نیازمند و شاد کردن کودکان محروم کشور، افزود: در همین راستا طرح «همبازی» در قالب مرحله دوم پویش ایران همدل شکل گرفته است تا موجبات شادی دل‌های کوچک کودکان محروم کشور فراهم شود.
رئیس قرارگاه اطعام حسینی با تشریح جزئیات طرح همبازی عنوان کرد:  در طرح همبازی از خانواده‌های ایرانی و به خصوص سازندگان اسباب‌بازی و ناشران کتاب کودک دعوت می‌کنیم تا هدیه‌ای برای بچه‌های نیازمند سرزمین‌مان تدارک ببینند.
معان اداری و مالی کمیته امداد خاطرنشان کرد: در این طرح که با همکاری کمیته امداد، شرکت پست و پایگاه اطلاع‌رسانی مقام معظم رهبری Khamenei.ir انجام می‌شود، مردم نوع‌دوست ایران اسلامی و تولیدکنندگان اسباب‌بازی می‌توانند با خرید یا ساخت هر نوع عروسک، اسباب‌بازی یا کتاب کودکان، به یاری فرزندان محروم بشتابند.
باجلان تاکید کرد: باجه‌های ادارات پست در سراسر کشور از امروز تا پایان مهرماه آماده دریافت اقلام اهدایی شهروندان و ارسال آن برای کودکان نیازمند هستند.
وی اظهار داشت: همچنین مردم نیکوکار می‌توانند از ۹ تا ۱۱ مهرماه هدایای خود را به کامیون‌های ویژه‌ پست در سطح شهرها که مخصوص این طرح پیش‌بینی شده‌ است، تحویل دهند تا به دست کودکان نیازمند برسد.