خدمات فوق تخصصی بیمارستان میلاد به بیمه شدگان
بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی از تمامی نقاط کشور عزیزمان می توانند شرح حال و مدارک خود را در پیام رسان واتساپ به شماره ۰۹۱۹۸۳۰۲۵۸۰ ارسال کنند.
بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی از تمامی نقاط کشور عزیزمان می توانند شرح حال و مدارک خود را در پیام رسان واتساپ به شماره ۰۹۱۹۸۳۰۲۵۸۰ ارسال کنند و مطمئن باشند نتیجه بررسی شرح حال بیمار به شخص اعلام و روز ویزیت و نحوه ادامه درمان به اطلاع فرد رسانده می شود.
به گزارش گروه سلامت آوای جامعه، مدیرعامل بیمارستان میلاد گفت: امکان ارسال واتساپی مدارک و شرح حال بیماران و بیمه شدگان تامین اجتماعی برای دریافت خدمات فوق تخصصی در بیمارستان میلاد که تا کنون شامل حال ساکنان تهران و کرج نمی شد از امروز شامل حال ساکنان این دو شهر نیز می شود.
فرهاد حمزه زاده افزود: در راستای برنامه ها و دستور دکتر سالاری مدیر عامل محترم سازمان تامین اجتماعی درباره عملیاتی نمودن نظام ارجاع و برای تسهیل پذیرش بیماران و بیمه شدگان محترم سازمان تامین اجتماعی سراسرکشورکه نیاز به خدمات فوق تخصصی دارند صفحه ای در پیام رسان واتساپ زیر نظر مستقیم اینجانب ایجاد شده و هدف ما این است که هر بیمه شده تامین اجتماعی از هر نقطه ای از کشور که نیاز به خدمات فوق تخصصی دارد بتواند خدمات خود را در بیمارستان میلاد دریافت کند.
وی خاطر نشان کرد: بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی از تمامی نقاط کشور عزیزمان می توانند شرح حال و مدارک خود را در پیام رسان واتساپ به شماره ۰۹۱۹۸۳۰۲۵۸۰ ارسال کنند و مطمئن باشند نتیجه بررسی شرح حال بیمار به شخص اعلام و روز ویزیت و نحوه ادامه درمان به اطلاع فرد رسانده می شود.