آژیر » خبر » نبض جامعه
کد خبر : 17687
دوشنبه - 31 شهریور 1399 - 12:37

دستگیری سارق لوازم خودرو و کشف ۵۰ فقره سرقت

رییس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران از دستگیری سارق لوازم داخل خودرو و کشف ۵۰ فقره سرقت خبر داد.

دستگیری سارق لوازم خودرو و کشف ۵۰ فقره سرقت
رییس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران از دستگیری سارق لوازم داخل خودرو و کشف ۵۰ فقره سرقت خبر داد و گفت: در این رابطه مالخر اموال سرقتی شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش گروه حوادث و انتظامی آوای جامعه،  سرهنگ کارآگاه علی کنجوریان اظهار داشت: اوایل خرداد ماه پرونده‌ای با موضوع سرقت لوازم داخل خودرو با دستورقضائی برای رسیدگی تخصصی به پایگاه ششم پلیس آگاهی ارسال شد.

وی خاطرنشان کرد : محتویات پرونده حاکی از آن بود شاکی خودرو اش در کنار خیابان پارک و کیفش را که حاوی مدارک هویتی، دسته چک، اسناد ملکی، وجه نقد و چند سکه بهار آزادی بود را در صندوق عقب خودروی خود قرار می‌دهد و پس از بازگشت متوجه تخریب قفل صندوق عقب و سرقت کیفش می‌شود.

این مقام انتظامی عنوان کرد : با ارسال پرونده به پلیس آگاهی، کارآگاهان برای به دست آوردن سرنخی از عامل یا عاملان سرقت، به محل وقوع جرم اعزام و با پایش محدوده وقوع جرم موفق به کشف ردی از سارق که جهانگیر نام داشت در سرقت می‌شوند.

سرهنگ کنجوریان گفت: در ادامه رسیدگی به پرونده کارآگاهان متوجه می‌شوند تعدادی از برگه‌های دسته چک شاکی توسط فردی به نام وحید مصرف شده است که با هماهنگی قضائی وحید دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی به تحصیل چک‌های مسروقه از جهانگیر اعتراف و اظهار داشت، حدود ۱۰ فقره کلاهبرداری با دسته چک شاکی انجام داده است که در بازرسی از منزل وحید نیز تعدادی چک مسروقه دیگر کشف شد.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان موفق شدند مخفیگاه جهانگیر را در شرق تهران شناسایی کنند، افزود : با دستگیری جهانگیر و انتقال وی به پلیس آگاهی او به ۵۰ فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف و اظهار کرد، اموال و مدارک شاکی را به همدستی یکی از دوستانم به نام امین سرقت کرده ام.

رییس پایگاه ششم پلیس آگاهی گفت: با دستگیری جهانگیر و مالخر چک‌های سرقتی هر دو متهم روانه دادسرا شدند و تحقیقات پلیسی برای دستگیری امین و شناسایی مال باختگان ادامه دارد.