آوای شهر » خبر » نبض جامعه
کد خبر : 17337
یکشنبه - 23 شهریور 1399 - 10:46

ویژه برنامه «با این ستاره ها» در گلزار شهدا

ویژه‌برنامه‌ ‌«با این ستاره ها» پنجشنبه‌های هر هفته از ساعت ۱۶ در قطعه ۲۶ گلزار شهدای بهشت زهرا(س) با حضور عموم شهروندان برگزار می‌شود.

ویژه برنامه «با این ستاره ها» در گلزار شهدا

ویژه‌برنامه‌ ‌با این ستاره ها پنجشنبه‌های هر هفته از ساعت ۱۶ تا اقامه نماز جماعت مغرب و عشا، قطعه ۲۶ گلزار شهدای بهشت زهرا(س) با حضور عموم شهروندان برگزار می‌شود.

به گزارش گروه ایثار و شهادت آوای جامعه، در آستانه ایام هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی ، ویژه‌برنامه‌‌ با این ستاره‌ها (بر‌گرفته از منویات رهبر انقلاب) با مشارکت سازمان بهشت زهرا(س)، سازمان اوقاف استان تهران، هیئت شهدای گمنامو سپاه سید‌الشهدا(ع) استان تهران پنجشنبه‌های هر هفته تا پایان سالجاری ، از ساعت ۱۶ تا اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء، قطعه ۲۶ گلزار شهدای بهشت زهرا(س) با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی برای عموم شهروندان و زائران حاضر در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) برگزار می‌شود.

بخش‌های گوناگون این ویژه‌برنامه شامل‌ قرائت قرآن کریم ، اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء، روایتگری درباره سبک ، سیره و زندگی‌نامه شهدا و مدیحه سرایی می باشد .

از بخش‌های جنبی این ویژه‌برنامه می‌توان به غرفه‌های فرهنگسرای رضوان شامل: محصولات عفاف و حجاب، مشاوره مذهبی، مشاوره اجتماعی، فال شهدایی، قرآن بخوانید هدیه بگیرید، خادم الشهدا، تست قند و فشار خون، خوشنویسی، پاسخگویی به شبهات و تحریفات، احکام، کودک و نوجوان و عرضه محصولات فرهنگی اشاره کرد که به صورت ویژه به مدعوین و حاضرین در برنامه خدمات‌رسانی می‌کنند.

علاقه‌مندان برای حضور دراین برنامه می‌توانند به نشانی بهشت زهرا (س) گلزار شهدا، قطعه ۲۶ گلزار شهدای بهشت زهرا (س) مراجعه کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۵۵۲۰۲۲۱۸ و ۵۵۲۰۱۵۳۱ تماس بگیرند.