آژیر » خبر » سلامت » نبض جامعه
کد خبر : 16274
یکشنبه - 26 مرداد 1399 - 15:13

برگزاری دوره‌های آموزش همگانی آنلاین

سخنگوی جمعیت هلال احمر گفت: در یک ماه گذشته اقدامات خوبی درارتباط با برگزاری دوره‌های آموزش همگانی در فضای مجازی انجام شده است. به گزارش گروه سلامت آوای جامعه، نصیری با بیان این مطلب افزود: با توجه به فراهم کردن بستر این موضوع دوره‌های آموزشی تابستانی آنلاین را در ۴۳ روز گذشته برگزار کرده‌ایم. وی […]

برگزاری دوره‌های آموزش همگانی آنلاین

سخنگوی جمعیت هلال احمر گفت: در یک ماه گذشته اقدامات خوبی درارتباط با برگزاری دوره‌های آموزش همگانی در فضای مجازی انجام شده است.

به گزارش گروه سلامت آوای جامعه، نصیری با بیان این مطلب افزود: با توجه به فراهم کردن بستر این موضوع دوره‌های آموزشی تابستانی آنلاین را در ۴۳ روز گذشته برگزار کرده‌ایم.

وی تصریح کرد:براساس آمار هر روز ۲ هزار نفر از فضای آموزش همگانی به صورت مجازی استفاده می‌کنند، همچنین در پایان هر دوره برای شرکت کنندگان در دوره گواهی صادر می شود.

سخنگوی جمعیت هلال احمر گفت: با ظرفیت‌سازی صورت گرفته در شبکه‌های اجتماعی، جمعیت هلال احمر توجه ویژه‌ای به آموزش آنلاین و توسعه آن دارد. همچنین در ماه‌های گذشته دوره‌های آموزش همگانی خانه‌های هلال در یک هزار و ۴۰۰ خانه به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شده است.

وی به آموزش سربازان در دوره آموزشی در پادگان‌ها اشاره کرد و گفت: در همین ارتباط نیز در تمام پادگان‌های آموزشی دوره آموزشی ۳۰ ساعته برای سربازان توسط جمعیت هلال احمر برگزار شد است.