خبر » نبض جامعه
کد خبر : 16072
سه شنبه - 21 مرداد 1399 - 23:37

اجرای طرح اطعام حسینی در کشور

مردم نیکوکار می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۱۴* و یا از طریق شماره کارت ۶۲۷۷۶۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷ کمک‌های خود را به دست خانواده‌‎های محروم برسانند.

اجرای طرح اطعام حسینی در کشور

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) از اجرای طرح اطعام حسینی همزمان با ماه های محرم و صفر در کشور خبر داد.

به گزارش گروه رفاه و خدمات اجتماعی آوای جامعه، بختیاری با اعلام این خبر گفت: در ایام محرم و صفر طرح اطعام حسینی برای ارائه غذای گرم به خانواده‌های محروم اجرا می‌شود. همچنین برای خیرانی که امکان طبخ غذای گرم ندارند، طرح احسان حسینی برای کمک به نیازمندان پیش‌بینی شده است.

وی با اعلام روش‌های مشارکت مردم در این پویش، اظهار داشت : مردم نیکوکار می‌توانند از طریق شماره‌گیری کد دستوری #۱۴* و یا از طریق شماره کارت ۶۲۷۷۶۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷ کمک‌های خود را به دست خانواده‌‎های محروم برسانند.

رئیس کمیته امداد همچنین به طرح تامین امکانات آموزش مجازی برای دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند پرداخت و گفت: ۳۷۵ هزار دانش‌آموز و ۸۰ هزار دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند و براساس برآوردها، حدود ۲۵۰ هزار نفر از آنان فاقد امکانات تحصیل و آموزش مجازی هستند که به همین منظور در مرحله نخست طرح تامین ۵۰ هزار تبلت برای دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند در حال اجراست تا در شرایط کرونا، بتوانیم نیازمندی‌های تحصیلی آنان را فراهم کنیم.