آوای شهر » خبر » نبض جامعه
کد خبر : 15662
یکشنبه - 12 مرداد 1399 - 22:16

بازگشت نوستالژی با احداث پیست اتومبیلرانی در قلعه مرغی

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران از احداث پیست اتومبیلرانی و موتورسواری بر روی باند فرودگاه قلعه مرغی خبر داد.

بازگشت نوستالژی با احداث پیست اتومبیلرانی در قلعه مرغی

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران از احداث پیست اتومبیلرانی و موتورسواری روی باند فرودگاه قلعه مرغی خبر داد.

به گزارش گروه شهری آوای جامعه ، “امیر محسنی” در حاشیه امضای تفاهم نامه همکاری با فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری با بیان اینکه سالانه حدود ۳ میلیون نفر از شهروندان با سازمان ورزش شهرداری تهران در ارتباط هستند، گفت: در طول یک سال یک میلیون و ۲۵۰ هزار نوجوان و جوان تهرانی در ۸۰ رشته ورزشی ارائه شده توسط شهرداری تهران مسابقه برگزار می کنند.

وی با بیان اینکه این سازمان متولی ورزش همگانی و شهروندی است، اظهار داشت: ما آماده استعدادیابی برای ۵۱ فدراسیون ورزشی هستیم اما مهم شناسایی استعدادها و بهره مندی از آنها توسط فدراسیون ها در سطح جهانی است.

محسنی با اشاره به یادگیری مهارت رانندگی تصریح کرد: متاسفانه آمار تلفات رانندگی در کشور ما بالاست، پس باید فضای خوبی را فراهم کنیم تا مهارت رانندگان ما در سطح خیابان ها، معابر و جاده ها افزایش یابد.

وی با اشاره به اتمام طراحی ۴ دهکده ورزش در پایتخت افزود: سایت سرخه حصار و۵۰ هکتار زمین در قلعه مرغی که در دهه ۴۰ بر روی باند فرودگاه، مسابقات اتومبیل رانی در آنجا برگزار می شد، برای ایجاد سایت اتومبیل رانی و موتورسواری در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران با ابراز امیدواری از تبدیل این تفاهم نامه به چندین قرارداد خاطرنشان کرد: بدین صورت پایه ورزش شهروندی منقطع نشده و این طرح در سال های آینده ادامه دار خواهد شد.