آوای شهر » خبر
کد خبر : 15618
یکشنبه - 12 مرداد 1399 - 00:00

اجرای ۹۶ پروژه کوچک مقیاس در منطقه ۹ تهران

تعداد ۹۶پروژه احصاء شده با توجه به اولویت های شورایاران، دفاتر و حوزه های تخصصی در سه مقطع زمانی مطابق با دستور العمل برای هر پروژه اقدامات اجرایی آنها مشخص شد.

همزمان با ابلاغ دستورالعمل نحوه شناسایی و اجرای پروژه های کوچک مقیاس شهر تهران و تصویب بودجه فاز اول طرح به مناطق، نشست بررسی پروژه های کوچک مقیاس در منطقه۹ تهران با حضور مدیران شهری برگزار شد.

به گزارش گروه شهری آوای جامعه، مینا شهامت نژاد سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه شهری منطقه۹ با اعلام این خبر گفت: با توجه به دیدگاه های تخصصی حوزه های اجرایی و ضرورت اجرای پروژه ها، پروژه های مذکور از نظر شورایاران، دفاتر و حوزه های تخصصی بررسی و اولویت و نحوه اجرای آنها معین شد.

وی افزود: در  نشست های تخصصی که با حضور معاونین حوزه های اجرایی، شهرداران نواحی و مشارکت و همراهی شورایاران و دفاتر توسعه محلی در چندین جلسه متوالی برگزار شد؛ پروژه های کوچک مقیاس فازهای آتی مطابق مفاد دستورالعمل مذکور احصاء شد.

سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه شهری منطقه۹ تهران عنوان کرد: با برگزاری جلسات منظم، تعداد ۹۶پروژه احصاء شده با توجه به اولویت های شورایاران، دفاتر و حوزه های تخصصی در سه مقطع زمانی مطابق با دستور العمل برای هر پروژه اقدامات اجرایی آنها مشخص شد.