آوای شهر » خبر
کد خبر : 15545
جمعه - 10 مرداد 1399 - 03:22

اجرای دور دوم «طرح پیمایش محلات» در منطقه ۹ تهران

تا به امروز از ۱۶محدوده در ناحیه یک و دو به مسافت ۶۴کیلومتر با بیش از هزار دقیقه به طول انجامیده، رصد محلات انجام شده است.

اجرای دور دوم «طرح پیمایش محلات» در منطقه ۹ تهران

همزمان با دور دوم “طرح پیمایش محلات منطقه۹″، سید مصطفی موسوی شهردار منطقه به همراه مدیران شهری از محلات؛ مهرآباد جنوبی، دستغیب ، دکتر هوشیار، شمشیری، امام زاده عبدالله، سرآسیاب مهرآباد، استاد معین و فتح صنعتی پیمایش های روزانه را با هدف پی گیری موضوعات شهری برای رفع کم و کاستی ها در محلات منطقه۹ را در دستور کار قرار داد.

به گزارش گروه شهری آوای جامعه ، همزمان با طرح دوم «طرح پیمایش محلات» منطقه۹ تهران که تابه امروز از ۱۶محدوده در ناحیه یک و دو به مسافت ۶۴کیلومتر با بیش از ۱۰۰۰دقیقه به طول انجامیده، رصد محلات انجام شده است.

در این راستا و در بازدیدی که طبق روال سه شنبه های هر هفته با دوچرخه انجام می شود؛ شهردار منطقه۹ به همراه مدیران شهری در “سه شنبه های بدون خودرو” مسیری به طول بیش از ۶ کیلومتر را در محله فتح صنعتی رکاب زدند.

گفتنی است،  موسوی شهردار منطقه۹ در سری دوم از “طرح پیمایش محلات منطقه۹″، پیگیر اجرای مصوبات دور اول طرح مذکور در محلات به منظور ارتباط چهره به چهره با شهروندان و افزایش رضایتمندی با کاهش مشکلات محله ایی مرتبط با نگهداشت شهر می باشد.