تکریم ارباب رجوع، اولویت کاری بیمارستان میلاد
رئیس و اعضای کمیته بیمه درمان خانه کارگر با حضور در بیمارستان میلاد با رئیس هیات مدیره، مدیر عامل و اعضای هیات مدیره این بیمارستان دیدار و گفتگو کردند.
رئیس و اعضای کمیته بیمه درمان خانه کارگر با حضور در بیمارستان میلاد با رئیس هیات مدیره، مدیر عامل و اعضای هیات مدیره این بیمارستان دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش گروه سلامت آوای جامعه، محمد باقر هوشنگی رئیس هیات مدیره بیمارستان میلاد با خوشامدگویی رئیس و اعضای کمیته بیمه و درمان خانه کارگر گفت: این بیمارستان جایگاه ویژه ای در درمان سازمان تامین اجتماعی دارد و مایه قوت سازمان تامین اجتماعی است.
وی با بیان این که بیمارستان میلاد به صورت هیات مدیره ای اداره می شود، گفت: ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات درمانی به بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی اولویت کاری هیات مدیره بیمارستان است.
وی نظارت بر امور را مورد تاکید مدیر عامل و اعضای هیات مدیره بیمارستان اعلام و تصریح کرد: آرامش خاطر بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی و بیماران مورد تاکید مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی بوده و مورد توجه ماست.
وی با اشاره به این که کشور درگیر مبارزه با ویروس کرونا است ،گفت: از کارکنان بیمارستان میلاد بابت همکاری و مجاهدت کارکنان بیمارستان تشکر می کنم.
فرهاد حمزه زاده مدیر عامل و نایب رئیس هیات مدیره بیمارستان میلاد هم با خوشامد گویی به رئیس و اعضای کمیته بیمه و درمان خانه کارگر توضیحاتی درباره تغییرات ایجاد شده در روند پذیرش در بخش ها و اورژانس بیمارستان در راستای رضایت خاطر بیشتر بیماران ارائه کرد.
*تکریم ارباب رجوع اولویت است
وی تصریح کرد: همانطور که مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی بر تکریم ارباب رجوع تاکید ویژه ای دارند ما نیز بر این مهم تاکید داریم و اولویت و از اصول کاری مورد توجه هیات مدیره و مدیریت عامل است چرا که نگرش مدیریت بیمارستان ارائه بهترین خدمات درمانی به بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی است.
وی با تاکید بر استفاده از دانش روز در بیمارستان میلاد گفت: در همین راستا دیجیتال نرسینگ در اورژانس بیمارستان فعال شده است.
حمزه زاده تاکید کرد: به جرات می گویم که قوی ترین تیم جراحی قلب، ارتوپدی، جراحی عمومی و جراحی مغز و اعصاب را در بیمارستان میلاد دارا هستیم.
نایب رئیس هیات مدیره بیمارستان میلاد درباره سیتم اطلاعات بیمارستانی(HIS) بیمارستان میلاد نیز گفت: HIS ما توسط مهندسان و کارکنان خود مجموعه تهیه شده و از نقاط قوت بیمارستان است.
وی با اشاره به اقدمات انجام شده برای سهولت پذیرش بیماران گفت: در تشکیل پرونده و رسیدگی به بیماران در اورژانس و همین طور بخش های بستری تغییراتی ایجاد کردیم که باعث رضایت خاطر بیماران شده است.
*بیمارستان میلاد ، پیشانی تامین اجتماعی
در این دیدار حسن صادقی رئیس کمیته بیمه و درمان خانه کارگر نیز گفت: حسن سابقه آقایان هوشنگی و حمزه زاده باعث امیدواری برای برطرف کردن نقص های گذشته بیمارستان میلاد است.
معاون دبیرکل خانه کارگر، بیمارستان میلاد را پیشانی درمان سازمان تامین اجتماعی دانست وگفت: معتقدم درمان نیز پیشانی عملکرد سازمان است.
رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت: بیمارستان میلاد نمونه و باعث افتخار بیمه شدگان و سازمان تامین اجتماعی بوده و فراتر از بیمارستان های داخلی است.
صادقی با اشاره به این که بیمارستان میلاد روزانه به چندین هزار نفر خدمت ارائه می کند، خاطر نشان کرد: ارتقای هتلینگ از ابتدای تاسیس بیمارستان مد نظر بوده است اما در مدیریت فعلی شاهد آغاز فعالیت در این زمینه هستیم.
رئیس کمیته بیمه درمان خانه کارگر با تاکید بر لزوم راه اندازی نظام ارجاع در درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: باید از ظرفیت تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان میلاد استفاده شود که این موضوع برای بیمه شدگان نیز قابل لمس خواهد بود.
وی HIS بیمارستان میلاد را موفقتر از سایر بیمارستان های سازمان تامین اجتماعی دانست و گفت: در ارائه خدمات درمانی فاکتور زمان بایستی مد نظر باشد تا بیماران سر درگم نشوند.
*تاکید بر استفاده از ظرفیت های بیمارستان
علاوه بر این علیرضا حیدری عضو کمیته بیمه و درمان خانه کارگر نیز گفت: امیدواریم با حمایت معاونت درمان و مدیران سازمان تامین اجتماعی شاهد استفاده از پتانسیل های فوق تخصصی بیمارستان میلاد در ارتقاء کیفیت خدمات باشیم.
اکبر قربانی دبیر و عضو کمیته بیمه و درمان خانه کارگر نیزگفت: کمیت و کیفیت خدمات هر دو مورد توجه بیمه شدگان تامین اجتماعی است. وی افزود : مدیریت بیمارستان میلاد در موضوع نظارت بر عملکرد پزشکان و جلوگیری از خدمات القایی نظارت جدی داشته باشد که البته در این زمینه کارهای خوبی از سوی مدیر عامل بیمارستان صورت گرفته است.