آوای شهر » خبر
کد خبر : 15061
دوشنبه - 30 تیر 1399 - 20:26

تدابیر پیشگیری از کرونا در منطقه ۵ تهران

فرمانده کارگروه مقابله با شیوع بیماری کرونا منطقه ۵ تهران گفت: اجرای دستورالعمل های بهداشتی در منطقه۵ تهران با جدیت بیشتر پیگیری می شود.

تدابیر پیشگیری از کرونا در منطقه ۵ تهران

فرمانده کارگروه مقابله با شیوع بیماری کرونا منطقه ۵ تهران گفت: با توجه به شیوع موج دوم ویروس کرونا، اجرای دستورالعمل های بهداشتی در منطقه۵ تهران با جدیت بیشتر پیگیری می شود.

به گزارش گروه شهری آوای جامعه ، علیرضا حاجی حسینی تاکید کرد: اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی و رعایت این پروتکل ها نقش موثری در کاهش ابتلا به ویروس کرونا دارد.

دبیر ستاد مدیریت بحران و پدافند غیر عامل شهرداری منطقه ۵ افزود: برای پیشگیری از ابتلا به کرونا، از نواحی هفت گانه بازدید و بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و ضد عفونی سطوح و پرهیز ار تجمع تاکید شد.

حاجی حسینی تصریح کرد: حفظ و تامین سلامت کارکنان در شرایط شیوع کرونا، در اولویت های کاری شهرداری منطقه ۵ قرار گرفته است، به همین منظور ، تاکنون در دو مرحله غربالگری سلامت کارکنان شهرداری منطقه ۵ ، برای پیشگیری از ابتلا به کرونا و قطع زنجیره بیماری انجام شده است.

به گفته فرمانده کارگروه مقابله با شیوع کرونا، در مرحله دوم طرح غربالگری سلامت کارکنان شهرداری منطقه ۵، بیش از ۹۰۰ نفر معاینه بالینی شدند.