خبر » نبض جامعه » نیمکت
کد خبر : 14843
چهارشنبه - 25 تیر 1399 - 12:26

برگزاری دومین مرحله آزمون هماهنگ سنجش مهارت

سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از برگزاری دومین مرحله ی آزمون هماهنگ سنجش مهارت با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی در ۲۶ تیر ماه سال جاری خبر داد.

برگزاری دومین مرحله آزمون هماهنگ سنجش مهارت

سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور از برگزاری دومین مرحله ی آزمون هماهنگ سنجش مهارت با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی در ۲۶ تیر ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه آموزش آوای جامعه، حسن کشاورز، مدیر کل دفتر سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای سازمان با اعلام این خبر گفت: توزیع کارت ورود به جلسه دومین مرحله آزمون های سراسری سنجش مهارت مراکز آموزش فنی و حرفه ای در دو بخش دولتی و خصوصی سال جاری از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۲۳ تیر آغاز و تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۵ تیر ماه سال جاری ادامه دارد.

وی افزود: دومین مرحله آزمون سراسری مهارت آموختگان سال ۱۳۹۹پایان دوره کارآموزان مراکز آموزش فنی و حرفه ای در بخش دولتی و خصوصی، به صورت هماهنگ روز پنج شنبه ۲۶ تیر ماه سال جاری برگزارمی شود.

مدیر کل دفتر سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای سازمان عنوان کرد: ۲۲ هزار و ۸۸۷ نفر در دومین مرحله آزمون مهارت آموختگان (هماهنگ) سراسری مراکز آموزش فنی و حرفه ای در بخش دولتی و خصوصی سالجاری در ۷۴۶ عنوان استاندارد آموزشی ثبت نام کرده اند.

کشاورز تصریح کرد: از این تعداد شرکت کننده ۸ هزار و ۸۲۵ نفر زن و ۱۴ هزار و ۶۲ نفر مرد هستند که تمهیدات لازم برای شرکت این متقاضیان در آزمون فراهم شده است.

وی اظهار داشت : همچنین متقاضیان شرکت در دومین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت در سال ۱۳۹۹ (کارآموزان بخش های دولتی و آموزشگاه های آزاد) که قبلاً برای شرکت در آزمون مورد نظر ثبت نام کرده اند، از ۲۳ تا ۲۵ تیر ماه سال جاری با مراجعه به سامانه http://azmoon.portaltvto.com و درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا با درج مشخصات فردی می توانند نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند.

کشاورز تصریح کرد: داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی ادارات سنجش استان ها برای شرکت در آزمون عملی می توانند به حوزه های تعیین شده مراجعه نمایند.

مدیر کل دفتر سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تأکید کرد: داشتن لوازم بهداشتی شخصی( ماسک ، دستکش و …) برای حضور در جلسه آزمون الزامی است.

ضروری است متقاضیان در صورت مشاهده مغایرت عکس در کارت ورود به جلسه با مراجعه به مراکز نسبت به اصلا ح عکس از طریق حوزه رفع نقص قبل از زمان آزمون اقدام کنند.