آوای شهر » خبر
کد خبر : 14421
دوشنبه - 16 تیر 1399 - 11:04

۴ هزار و ۵۰۰ تماس با سامانه ۱۳۷ در منطقه ۳ تهران

حدود ۴ هزار و ۵۰۰ پیام از سوی شهروندان منطقه سه در خرداد ماه سال جاری ثبت شد که با رضایت ۹۹.۶ با تلاش حوزه های گوناگون اقدام شد.

۴ هزار و ۵۰۰ تماس با سامانه ۱۳۷ در منطقه ۳ تهران

منطقه سه تهران در پاسخگویی به درخواست های شهروندان با کسب رضایتمندی ۹۹.۶ درصدی و اختلاف چهار ساعته در کمترین زمان پاسخ دهی پیشتاز مناطق ۲۲ گانه شد.

به گزارش گروه شهری آوای جامعه ، سمیرا افتخاری مسئول سامانه ۱۳۷ مدیریت شهری در این باره گفت: حدود ۴ هزار و ۵۰۰ پیام از سوی شهروندان منطقه سه در خرداد ماه سال جاری ثبت شد که با کمترین زمان ممکن و رضایت ۹۹.۶ با تلاش حوزه های گوناگون اجرایی و ستادی اقدام شد.

وی اظهار داشت : به منظور ارتقای سطح رضایتمندی شهروندان، بازدید های منظم و مستمر و ارزیابی داخلی از سطح منطقه در حال انجام است و مشکلات پیش آمده در کوتاهترین زمان با کیفیت مطلوب رسیدگی می شود.