۴ هزار و ۵۰۰ تماس با سامانه ۱۳۷ در منطقه ۳ تهران
حدود ۴ هزار و ۵۰۰ پیام از سوی شهروندان منطقه سه در خرداد ماه سال جاری ثبت شد که با رضایت ۹۹.۶ با تلاش حوزه های گوناگون اقدام شد.
منطقه سه تهران در پاسخگویی به درخواست های شهروندان با کسب رضایتمندی ۹۹.۶ درصدی و اختلاف چهار ساعته در کمترین زمان پاسخ دهی پیشتاز مناطق ۲۲ گانه شد.
به گزارش گروه شهری آوای جامعه ، سمیرا افتخاری مسئول سامانه ۱۳۷ مدیریت شهری در این باره گفت: حدود ۴ هزار و ۵۰۰ پیام از سوی شهروندان منطقه سه در خرداد ماه سال جاری ثبت شد که با کمترین زمان ممکن و رضایت ۹۹.۶ با تلاش حوزه های گوناگون اجرایی و ستادی اقدام شد.
وی اظهار داشت : به منظور ارتقای سطح رضایتمندی شهروندان، بازدید های منظم و مستمر و ارزیابی داخلی از سطح منطقه در حال انجام است و مشکلات پیش آمده در کوتاهترین زمان با کیفیت مطلوب رسیدگی می شود.