آوای شهر » خبر » نبض جامعه
کد خبر : 14178
دوشنبه - 9 تیر 1399 - 21:54

مسکن کشور از قواعد خاصی پیروی نمی کند

شاهد هستیم که فردی اجازه خود را ۴ برابر کرده و رسانه ها و معتمدین هم باید یاری کنند تا ما از این شرایط کرونایی عبور کنیم و مشکلات حل شود.

مسکن کشور از قواعد خاصی پیروی نمی کند

وزیر مسکن و راه و شهرسازی گفت: رسانه ها و معتمدین باید ما را یاری کنند تا از این شرایط کرونایی عبور کنیم و مشکلات حل شود.

محمد اسلامی وزیر مسکن و راه و شهرسازی در گفت و گو با برنامه سلام صبح بخیر رادیو إیران با اشاره به افزایش نرخ اجاره بها در استان تهران و کلانشهرها، گفت: تمام مصوبات ستاد ملی بیماری کرونا در هر زمینه به ویژه مسکن لازم الاجراست و در حال حاضر به دلیل وجود کرونا ویروس در شرایط بسیار خطرناکی قرار داریم.

وی خاطرنشان کرد: باید از اقدامات غیر ضرورجلوگیری شود؛ اسباب کشی ها برای مردم ما  پرمخاطزه است و ستاد تصویب کرد که در این ٢ ماه هیج تغییری در اجاره بها ایجاد نشود اما حداکثر افزایش اجاره مجاز در تهران ٢۵ درصد تهران و در کلانشهرها ٢٠ درصد است.

اسلامی گفت: امروز شرایط ما در مسکن، از قواعد خاصی پیروی نمی کند همچنین ما شاهد هستیم که فردی اجازه خود را ۴ برابر کرده و رسانه ها و معتمدین هم باید یاری کنند تا ما از این شرایط کرونایی عبور کنیم و مشکلات حل شود.

وزیر مسکن تاکید کرد: برنامه کوتاه مدت ما أجرای مصوب های املاک و ستاد ملی کرونا است؛ شیطنت های بسیار زیادی وجود دارد و تحریم هم نقش بسیار موثری در بروز مشکلات دارد.

گفتنی است، «سلام صبح بخیر» این هفته به تهیه کنندگی آرمان ستوده و گویندگی سعید توکلی از آنتن رادیو ایران پخش می شود.