خبر » گردشگری
کد خبر : 13575
سه شنبه - 27 خرداد 1399 - 20:43

بروز رسانی طرح توسعه هتل جهانگردی ناهارخوران گرگان

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگری از بروز رسانی این طرح به‌عنوان یک بسته‌ی سرمایه‌گذاری مهم خبر داد.

بروز رسانی طرح توسعه هتل جهانگردی ناهارخوران گرگان

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگری با میزبانی از استاندار گلستان و مجمع نمایندگان این استان درباره طرح توسعه هتل جهانگردی ناهارخوران از همکاری مشترک با مسئولین این استان به‌منظور اجرای طرح توسعه قدیمی ترین هتل گرگان خبرداد.

به‌گزارش گروه گردشگری آوای جامعه ، هادی حق‌شناس استاندار گلستان در این نشست که در محل شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی برگزار شد، با تاکید بر لزوم همکاری همه دستگاه‌های اجرایی استان برای توسعه صنعت گردشگری، افزود: صدور مجوزها و هماهنگی‌های میان بخشی برای طرح توسعه سرمایه‌‌گذاری هتل جهانگردی ناهارخوران گرگان را در دستور کار قرار می‌دهیم.

در این جلسه نمایندگان استان گلستان نیز ضمن تشریح ظرفیت‌های گردشگری این استان، به حمایت از توسعه گردشگردی به‌عنوان محور اصلی در پیشرفت استان گلستان تاکید کردند و خواستار همکاری شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی در بهره‌برداری از فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این استان شدند.

محمدرضا پوینده مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگری نیز در این نشست ضمن تشریح طرح توسعه هتل جهانگردی ناهارخوران گرگان از بروز رسانی این طرح به‌عنوان یک بسته‌ی سرمایه‌گذاری مهم خبر داد.

وی همچنین با ابراز خرسندی از این همکاری دوجانبه بابیان اینکه برخی از فرصت‌های سرمایه گذاری پیشنهاد شده توجیح اقتصادی دارد، افزود: بعضی از بسته‌های سرمایه‌گذاری این استان را مورد مطالعه قرار داده و برنامه‌ریزی‌های لازم به‌منظور جذب سرمایه‌گذار برای این فرصت‌های اقتصادی را انجام خواهیم داد.

در پایان این نشست زمینه‌های گسترش همکاری‌های دوجانبه میان مجمع نمایندگان استان گلستان و شرکت سرمایه‌گذاری ایرانگردی و جهانگردی مورد بررسی قرار گرفت.