آوای شهر » پیشنهاد سردبیر » خبر » نبض جامعه
کد خبر : 13301
چهارشنبه - 21 خرداد 1399 - 12:03

برنامه رادیویی «آوای کتابخانه» در شبکه های اجتماعی

اولین ویژه برنامه رادیویی «آوای کتابخانه» که در شبکه های اجتماعی منتشر شد که با استقبال خوبی از سوی اهالی فرهنگ و هنر و به ویژه کتاب دوستان و کتابخوان ها مواجه شد.

برنامه رادیویی «آوای کتابخانه» در شبکه های اجتماعی

نگارش و تنظیم خبر : علی البرزی  / گروه فرهنگی آوای جامعه

**********

«آوای کتابخانه» عنوان ویژه برنامه رادیویی کتابخانه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است که به تازگی کار تولید و ضبط آن آغاز شده است.

به گزارش گروه رسانه آوای جامعه، این برنامه به سفارش کتابخانه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس وابسته به موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در قالب ویژه برنامه صوتی ۱۵ تا ۱۰ دقیقه ای با همکاری تعدادی از برنامه سازان رادیو و فعالان حوزه کتاب ساخته و در کانال ها و شبکه های اجتماعی این مجموعه و دیگر شبکه های اجتماعی برای استفاده علاقه مندان به حوزه مطالعه و کتاب منتشر می شود.

براساس این گزارش، اولین ویژه برنامه رادیویی «آوای کتابخانه» هفته گذشته در شبکه های اجتماعی منتشر شد که با استقبال خوبی از سوی اهالی فرهنگ و هنر و به ویژه کتاب دوستان و کتابخوان ها مواجه شد.

این ویژه برنامه تلاش دارد تا در بخش ها و قالب های گوناگون به معرفی تازه ترین کتاب ها و محصولات فرهنگی منتشر شده در حوزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بپردازد.

همچنین معرفی برنامه های کتابخانه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و گفت و گو با ناشران، اعضای کتابخانه و علاقه مندان به این حوزه از دیگر بخش های این ویژه برنامه رادیویی است.

این برنامه به تهیه کنندگی و سردبیری ” علی البرزی” گویندگی “زهرا صوفی” و نویسندگی “کبری جعفری” ساخته و در اختیار علاقه مندان در شبکه های اجتماعی قرار می گیرد.