خرید ۴۰۰ هزار تن محصول از میادین میوه و تره بار
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در صدمین روز ورود ویروس کرونا به کشور، عملکرد این سازمان را تشریح کرد.
شهروندان در ۱۰۰ روز ۴۰۰ هزار تُن محصول از میادین میوه و تره بار خریدند.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در صدمین روز ورود ویروس کرونا به کشور، عملکرد این سازمان را تشریح کرد و گفت: از اولین روز ورود این ویروس، انجام اقدامات پیشگیرانه را در ۲۴۵ میدان و بازار میوه و تره بار پایتخت آغاز کردیم و این اقدامات با جدیت و قدرت در ۱۰۰ روز گذشته، ادامه داشته و خواهد داشت.
به گزارش گروه شهری آوای جامعه، سید سعید راد با تاکید بر اینکه کارکنان و کارگران خدوم میادین میوه و تره بار در واقع همزمان در دو عرصه مشغول به کار هستند، افزود: این عزیزان علاوه بر انجام امور جاری و ارائه خدمات روزمره به شهروندان، در زمینه انجام اقدامات پیشگیرانه به منظور مقابله با ویروس کرونا نیز به صورت ویژه، مشغول فعالیت مضاعف هستند.
وی با اشاره به اینکه ۲۴۵ میدان و بازار میوه و تره بار تهران به مساحت ۱۸۴ هزار و ۳۶۰ متر مربع، علاوه بر شستوشوی روزانه، هر روز به طور متوسط با ۷۷۱۶ لیتر محلول با محوریت آب ژاول ضد عفونی میشوند، اظهار کرد: در ۱۰۰ روز گذشته، این مراکز با بیش از ۷۷۰ هزار لیتر مواد، ضد عفونی شدهاند و علاوه بر آن، فضای ۲۷۰ هکتاری میدان مرکزی میوه و تره بار نیز به صورت مرتب و مستمر ضد عفونی میشوند.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با تاکید بر اینکه با وجود همه محدودیتهایی که کشور به دلیل اعمال تحریمهای ناجوانمردانه و مسائل و مشکلات ناشی از شرایط کرونا با آنها رو به روست، استقبال شهروندان از میادین میوه و تره بار افزایش یافته و این مراکز در ۱۰۰ روز گذشته بیش از ۴۰۰ هزار تُن انواع محصولات را عرضه کردهاند، خاطرنشان کرد: بیش از ۶ هزار کارگر میادین و بازارهای میوه و تره بار در صف اول خدمات رسانی به مردم قرار دارند و در ارائه خدمت به شهروندان از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نمیکنند.
گفتنی است، به منظور ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مراجعهکنندگان، ساعات کاری میادین و بازارهای میوه و تره بار بعد از عید سعید فطر افزایش یافته و در روزهای عادی، صبحها از ساعت ۸ تا ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۵ تا ۲۰، مشغول خدمترسانی به شهروندان هستند.