باید به فکر توسعه گردشگری داخلی باشیم
برای جذب گردشگران داخلی و موفقیت در فضای رقابتی، ارائه خدمات با کیفیت ضرورری است.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در بازدیدی که به همراه حسن تاجیک، معاون اقتصادی صندوق و سید علیرضا عظیمیپور مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا از شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی داشت، گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا، تحریم های ناعادلانه و افزایش بهای ارز، با پایین آمدن نرخ سفر مواجه هستیم لذا برای حل این موضوع باید به فکر توسعه گردشگری داخلی و بهبود ارائه خدمات باشیم.
به گزارش گروه گردشگری آوای جامعه، اکبر افتخاری در این بازدید، با اشاره به خدمات محور بودن صنعت گردشگری، موفقیت در فضای رقابتیِ بازار و جذب مشتری را در گرو شناخت جامعه هدف و بازاریابی اصولی خواند و خاطر نشان کرد: برای جذب گردشگران داخلی و موفقیت در فضای رقابتی، ارائه خدمات با کیفیت ضرورری است.
وی بهبود کیفیت بازاریابی، بازسازی هتلهای ایرانگردی و جهانگردی و آموزش کارکنان این مجموعه را امری مهم دانست و افزود: رشد این سه رأس باید همگام با یکدیگر باشد، در بحثِ آموزشِ روزآمد به کارکنان مجموعه نیز میتوانیم از کشورهای موفق در این صنعت و راهکارهای سازنده آنان در این حوزه الگو برداری کنیم.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری طراحی مدل تامین مالی برای هتلهای ایرانگردی و جهانگردی را ضروری دانست و با اشاره به ارزش برند هتلهای ایرانگردی و جهانگردی در تولید ارز، بر برندسازی دوباره این مجموعه تأکید کرد.
وی معرفی مشتریهای انحصاری و تهاتر شرکت های زیر مجموعه صندوق بازنشستگی کشوری با گروه هتلهای ایرانگردی و جهانگردی را، در گرو ارائه کیفیت بالای خدمات از سوی این مجموعه دانست و تصریح کرد: برای این منظور ایجاد یک سیستم بینابینی مدیریتی و تفکرِغالبِ درآمدزایی لازم است.
محمدرضا پوینده، مدیرعامل شرکت ایرانگردی و جهانگردی نیز در جریان این بازدید جبران عقب افتادگی اقتصادی ناشی از شیوع کرونا را امری ضروری دانست و گفت: این مجموعه با اتخاذ تدابیر لازم با قدرت و صلابت هرچه بیشتر نسبت به گذشته، سعی در گذر از موانع به وجود آمده دارد.
وی خاطر نشان کرد: برندسازی مجدد و جذب مشتری، از اولویتهای اصلی این مجموعه است.