آوای شهر » خبر » نبض جامعه
کد خبر : 12445
یکشنبه - 28 اردیبهشت 1399 - 22:59

مسابقه پویش مهربانی ویژه دختران روزه اولی

همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، مسابقه پویش مهربانی ویژه دختران روزه اولی منطقه ۳ تهران در حال برگزاری است.

مسابقه پویش مهربانی ویژه دختران روزه اولی

همزمان با مبارک رمضان، مسابقه پویش مهربانی ویژه دختران روزه اولی منطقه ۳ تهران در حال برگزاری است.

به گزارش گروه شهری آوای جامعه ، کاظم کمالی نسب معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۳ گفت: در راستای شعار «شهر رمضان شهر همدلی»، مسابقه پویش ماه مهربانی ویژه شهروندان دختر ۹ تا ۱۳ ساله است که اولین سال روزه داری خود را می گذارند.

وی افزود: این مسابقه عکاسی در چهار محور؛ سفره افطار میزبانی من و مادرم، نمایشگاه کوچک من، تقویم ماه مهربانی و فراغت و سرگرمی در خانه برگزار می شود.

کمالی نسب اظهار داشت: طبق دستور العمل بهداشتی ستاد مبارزه و پیشگیری از ویروس کرونا و با توجه به شرایط خاصی که به واسطه بیماری کووید-۱۹ در جامعه ایجاد شده برنامه های ماه رمضان امسال به صورت مجازی برگزار می شود تا شهروندان ضمن حفظ سلامتی شان به فعالیت های معنوی و دینی شان نیز رسیدگی کنند.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه سه ابراز داشت: افراد شرکت کننده می توانند درخصوص نحوه ارسال آثار خود که در قالب پنج عکس و یک فیلم و بوسیله تلفن همراه شان ثبت و ضبط کرده اند تا سوم خرداد ماه با شماره تماس ۰۹۶۰۱۳۵۱۳ تماس بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: اسامی برندگان همزمان با عید سعید فطر اعلام خواهد شد.
کمالی نسب در پایان گفت: همچنین به شهروندان روزه اولی، بسته های فرهنگی حاوی کتاب، بروشور، لوازم تزیینات و کاردستی اعطا می شود.