خبر » گردشگری » نبض جامعه
کد خبر : 12131
جمعه - 19 اردیبهشت 1399 - 23:54

هماهنگی‌های لازم برای اعزام خانواده‌ شهدا به حج

توجه به ارتقای ابعاد فرهنگی این سفر معنوی در اولویت‌های معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار دارد.

هماهنگی‌های لازم برای اعزام خانواده‌ شهدا به حج

جلسه مشترک معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاون سازمان حج و زیارت برای هماهنگی‌های لازم برای اعزام خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به حج تمتع برگزار شد.

به گزارش گروه ایثار و شهادت آوای جامعه، حجت الاسلام محمدحسن کاویانی راد معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در این جلسه ضمن ارائه نکاتی درباره سهمیه‌های ویژه اعزام ایثارگران به حج تمتع سال جاری گفت: سفر سال گذشته خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران به حج تمتع به خوبی برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: توجه به ارتقای ابعاد فرهنگی این سفر معنوی در اولویت‌های معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار دارد.

اکبر رضایی معاون سازمان حج و زیارت نیز در این دیدار ضمن ارائه توضیحاتی در باره اسکان، تغذیه و ظرفیت کاروان‌ها گفت: جانبازان گرانقدر برای حضور در مراسم حج نیاز به شرایط و خدمات خاصی دارند و همواره تلاش شده است تا این شرایط به خوبی مهیا شود.

وی با اشاره به شیوع بیماری کرونا گفت: این بیماری باعث ایجاد محدودیت در بسیاری از مسائل شده است و ممکن است به همین دلیل در سال جاری امکان برگزاری مراسم حج تمتع وجود نداشته باشد، اما در صورت برقراری مراسم قطعآ موارد مربوط به کاروان‌های ویژه جانبازان به خوبی اجرایی می‌شود.

گفتنی است این دیدار با حضور سید مستجاد حسینی مدیرکل امور ورزشی و اردویی بنیاد و حمیدرضا شمس رییس اداره اردو و حج بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسئولان سازمان حج و زیارت در این سازمان برگزار شد.