آوای شهر » خبر
کد خبر : 12115
جمعه - 19 اردیبهشت 1399 - 23:26

ساخت ۲۳ کیلومتر مسیر ویژه دوچرخه سواری

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه۱۱ تهران از صرف ۱۶هزار تن آسفالت در سال۱۳۹۸ و احداث۲۳کیلومتر مسیر دوچرخه سواری در سال ۱۳۹۹ خبر داد.

ساخت ۲۳ کیلومتر مسیر ویژه دوچرخه سواری

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه۱۱ تهران از صرف ۱۶هزار تن آسفالت در سال۱۳۹۸ و احداث۲۳کیلومتر مسیر دوچرخه سواری در سال ۱۳۹۹ خبر داد.

به گزارش گروه شهری آوای جامعه، محمد علی شاه حسینی ضمن اشاره به افزایش سه برابری تناژ آسفالت در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ از اجرای ۱۶هزار تن آسفالت برای مرمت و اصلاح روکش آسفالت معابر محله های مرکزی تهران در سال ۹۸ خبر داد.

شاه حسینی گفت: تناژ آسفالت منطقه۱۱ در سال ۹۷ به اندازه ۵هزار تن بوده که این میزان در سال ۹۸ افزایش ۲۰۰درصدی داشته و بیش از ۱۶هزار تن آسفالت در سطح منطقه استفاده شده است.

وی افزود: طبق پیش بینی ها در سال ۹۹ نیز بین ۳۰ الی۵۰ درصد افزایش تناژ آسفالت در معابر منطقه۱۱ به کار خواهد رفت که بر اساس برنامه ریزی های مشخص این حجم برای اصلاح و مرمت روکش آسفالت خیابان های غفاری، کاشانی، معیری، قزوین، قلمستان و فاز دوم خیابان کارگراستفاده خواهد شد.

شاه حسینی اظهار داشت : بزرگترین پروژه روکش آسفالت و مرمت در سال ۹۸ اصلاح آسفالت خیابان جمهوری بود که بیش از ۵هزار تن آسفالت در مساحت۳۵هزار متر مربع استفاده شد و باقی تناژ برای مرمت و اصلاح روکش آسفالت خیابان های ولی عصر(عج)، راه آهن، ابوسعید، مولوی، آذربایجان و عباسی صرف شده است.

وی با اشاره به اولویت اجرای پروژه های کوچک مقیاس در سال جاری اظهار داشت: در سال ۹۹ با افزایش ۳۰الی۵۰ درصدی تناژ آسفالت اجرای پروژه های محلی و کوچک مقیاس در ۲ بخش اصلاح و مرمت آسفالت و پیاده رو سازی در اولویت قرار دارد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه۱۱ درباره روند پروژه های پیاده رو سازی در سال۹۹ خاطر نشان کرد: ۱۶کیلومتر از مسیر پیاده رو سازی در اختیار نواحی ۴ گانه این منطقه قرار دارد و ۲۳کیلومتر دیگر برای احداث مسیر دوچرخه سواری در محور خیابان های حافظ، خیابان وحدت اسلامی ، خیابان ولی عصر(عج)، خیابان کا