آوای شهر » خبر
کد خبر : 11873
شنبه - 13 اردیبهشت 1399 - 12:49

خبرهای کوتاه از مناطق شهری پایتخت

بسته خبری اخبار شهری ، ویژه خبرها و رویداد های اجتماعی و فرهنگی در منطقه ۹ تهران هم اینک پیش روی شماست.

خبرهای کوتاه از مناطق شهری پایتخت

سرپرست شهرداری منطقه۹ در نخستین جلسه ارتباط مستقیم با شهروندان از طریق سامانه ۱۸۸۸ به صورت تلفنی به درخواست ها و تقاضای شهروندان پاسخ داد.

به گزارش گروه شهری آوای جامعه، سید مصطفی موسوی با حضور در سامانه ارتباطات مردمی ۱۸۸۸، ضمن پاسخگویی به درخواست های شهروندان در خصوص موضوعات مرتبط با منطقه در حیطه مدیریت شهری، دستورات لازم را برای رفع مشکلات مطرح شده از سوی شهروندان صادر کرد.

سرپرست شهرداری منطقه۹ اذعان داشت: سامانه ۱۸۸۸ پل ارتباطی خوبی بین مدیریت شهری و شهروندان می باشد که امکان رسیدگی به درخواست ها، انتقادات و شکایات آنها را تسهیل کرده است.

وی افزود: سطح کیفیت و کمیت رسیدگی به درخواست های شهروندان نسبت به گذشته افزایش یافته است و همواره گزارش های سامانه ۱۳۷ و ۱۸۸۸ در شورای معاونین رصد و مورد بررسی قرار می گیرد و پیگیری امور شهروندان با جدیت بیشتری دنبال می شود.
شایان ذکر است در این نشست که با حضور مدیران شهری منطقه۹ همراه بود؛ به درخواست تعدادی از شهروندان منطقه به صورت ارتباط مستقیم تلفنی پیرامون موضوعات مرتبط با مباحث شهری از جمله خدمات شهری و فضای سبز، عمرانی و ترافیکی در منطقه رسیدگی شد و دستورات لازم برای اجرای آن صادر شده است.

تخریب ملک فرسوده در منطقه۹

همچنین شهردار ناحیه یک از تخریب ملک فرسوده در خیابان ۲۱متری جی خبر داد.

تقی محمد آقایی با اعلام این خبر گفت: به منظور ایجاد امنیت در فضای شهری و حفظ سلامت شهروندان، اداره شهرسازی ناحیه یک طی اخطارهای مکرر به مالکین ساختمان واقع در خیابان ۲۱متری جی، کوچه حسینی نسبت به رفع خطر از ملک فرسوده اقدام کرده است.

وی افزود: براساس بند۱۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها با تشکیل کمیسیون رفع خطر و اخذ حکم قضایی از دادستانی تهران، نسبت به تخریب ملک مذکور اقدامات لازم صورت گرفته است.

شهردار ناحیه یک خاطر نشان کرد و گفت: عملیات تخریب ملک فرسوده خیابان ۲۱متری جی با همکاری سازمان آتش نشانی، عوامل اجرایی واحد خدمات شهری و نیروهای شهربان، با رضایت مالکین نسبت به تخریب صفر تا صد ملک و رعایت مسائل ایمنی انجام شده است.