آوای شهر » خبر » نبض جامعه
کد خبر : 11618
شنبه - 6 اردیبهشت 1399 - 22:42

اعطای تسهیلات به صاحبان مشاغل خانگی

معاون اجتماعی وفرهنگی منطقه ۱۹ تهران از شناسایی و جمع آوری اطلاعات صاحبان مشاغل خانگی برای ثبت تعاونی و دریافت تسهیلات خبر داد.

اعطای تسهیلات به صاحبان مشاغل خانگی

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۹ تهران از شناسایی و جمع آوری اطلاعات صاحبان مشاغل خانگی برای ثبت تعاونی و دریافت تسهیلات خبر داد.

به گزارش گروه شهری آوای جامعه، محسن فریدی گفت: این افراد برای بهره مندی از تسهیلات و ثبت تعاونی به نهادهای دولتی معرفی می شوند. ضمن اینکه مشاوره و پیگیری های لازم برای صاحبان مشاغلی که احتیاج به بحث استاندارد و نشان سیب سلامت سازمان غذا و دارو را دارند صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه طی جمع آوری اطلاعات کارآفرینان و صاحبان مشاغل خانگی تاکنون ۲۸ نفر شناسایی شده اند افزود: این افراد در زمینه تولید کیف چرم، خشکبار، صنایع دستی و قالیبافی  فعال هستند.

فریدی خاطرنشان کرد: به منظور ایجاد زمینه فروش محصولات این افراد، پاتوق فروش در سال گذشته با دعوت از نمایندگان شرکت ها و فروشگاه های معتبر برپا شد که در سال جاری نیز تدارک این پاتوق ها را در برنامه های حمایتی از کارآفرینان خواهیم داشت.

معاون شهردار منطقه ادامه داد: برگزاری دوره های آموزشی و ارائه مشاوره به صاحبان مشاغل خانگی از دیگر برنامه های در نظرگرفته شد.