آژیر » خبر » نبض جامعه
کد خبر : 11211
یکشنبه - 31 فروردین 1399 - 13:28

مسمومیت ۱۴ نفر با گاز مونوکسید کربن

سخنگوی اورژانس کشور از مسمومیت ۱۴ نفر در استان یزد بر اثر مسموم شدن با گاز مونوکسی کربن خبر داد.

مسمومیت ۱۴ نفر با گاز مونوکسید کربن

سخنگوی اورژانس کشور از مسمومیت ۱۴ نفر در استان یزد بر اثر مسموم شدن با گاز مونوکسید کربن خبر داد.

به گزارش فارس، مجتبی خالدی ،اظهار داشت:  تماسی که  با اورژانس یزد گرفته شد مبنی بر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن که در منطقه سخوید در ابتدای جاده نورآباد بود.

وی خاطر نشان کرد : آمبولانس به محل اعزام شد و طی این حادثه ۸ نفر دچار مسمومیت شده بودند که پس از اعزام به درمانگاه، حال عمومی آنها خوب است.

سخنگوی اورژانس کشور اظهار داشت :در مورد دیگر تماس با اورژانس مربوط به همان منطقه سخوید بود که ۶ نفر در آنجا نیز مسموم شدند.

خالدی با اشاره به بارش های اخیر که از قبل نیز توسط هواشناسی پیش بینی شده بود،بیان داشت:این موضوع را به همه دانشگاه های علوم پزشکی اعلام کرده بویم .

وی گفت :در محورهای مواصلاتی شهداد-سیرچ و برخی راه های روستایی در جنوب کرمان عملا آبگرفتگی داشتیم و باعث ورود آب سیلاب به چاه های فاضلاب منازل شده است.

سخنگوی اورژانس کشور افزود:این نشان دهنده  این  است که احتمال اینکه شبکه آبرسانی دچار مشکل شود وجود دارد که در بررسی صورت گرفته ،مشخص شد روستایی بنام جهر از توابع شهداد وضعیت آب آشامیدنی آن دچار مشکل شده است.

خالدی ابراز داشت: کارشناسان بهداشت محیط به محل اعزام شدند و در حال بررسی میزان کلر آب  آشامیدنی هستند.

وی تصریح کرد:مسیر برخی روستاها هم مانند روستای اندودرج  به دلیل طغیان رودخانه ها مسدود است و اقدامات لازم در حال انجام است.