میزان رضایتمندی شهروندان از میادین میوه چگونه است؟
رضایت بیش از ۸۹ درصد پاسخگویان از امکان دسترسی و سهولت رفت و آمد به میادین میوه و تره بار، زیاد و خیلی زیاد است.
شهردار تهران در اظهارات تازه خود با اشاره به آخرین نظرسنجی صورت گرفته در مورد عملکرد شهرداری تهران، تاکید کرد: میادین میوه و تره بار از رضایتمندی بالای شهروندان برخوردار بوده است.
به گزارش گروه شهری آوای جامعه، روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با استناد به گزارشی از نظرسنجی اخیر مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران که با هدف ارزیابی میزان رضایت شهروندان از عملکرد این سازمان انجام شده و در آن خدمات میادین میوه و تره بار شهر تهران را مورد سنجش قرار داده، یافتههای به دست آمده از این گزارش را منتشر کرد.
براساس این گزارش، ۶۲ درصد شهروندان به میزان زیاد و خیلی زیاد، نیازهایشان را از میادین میوه و تره بار تامین میکنند و شاخص رضایت شهروندان از این مراکز، بیش از ۷۱ درصد است که نشان دهنده میانگین رضایت مطلوب شهروندان از میادین میوه و تره بار است.
این گزارش میافزاید، رضایت بیش از ۸۹ درصد پاسخگویان از امکان دسترسی و سهولت رفت و آمد به میادین میوه و تره بار، زیاد و خیلی زیاد است و ۸۶ و نیم درصد پاسخگویان از ساعت کار فعالیت این مراکز، زیاد و خیلی زیاد رضایت دارند، ضمن اینکه ۸۲ درصد پاسخگویان از نحوه چیدمان کالا در غرفهها، به میزان زیاد و خیلی زیاد راضیاند.
بنابراین گزارش، رضایت بیش از ۸۰ درصد پاسخگویان از تمیزی و نظافت عمومی میادین میوه و تره بار، زیاد و خیلی زیاد است و بیش از ۹۰ درصد پاسخگویان از ارائه برگ خرید (فاکتور) به مشتریان در این مراکز، زیاد و خیلی زیاد رضایت دارند، ضمن اینکه حدود ۸۶ درصد پاسخگویان از نرخهای مصوب محصولات میادین، به میزان زیاد و خیلی زیاد راضیاند.
در بخش هایی از این گزارش اشاره شده است: رضایت ۷۰ و نیم درصد پاسخگویان از رسیدگی به شکایت مشتریان توسط مدیر میدان، زیاد و خیلی زیاد است و ۶۸ و نیم درصد پاسخگویان از نظارت بر عملکرد کارگران و فروشندگان این مراکز، زیاد و خیلی زیاد رضایت دارند، ضمن اینکه بیش از ۸۳ درصد پاسخگویان از سرعت عمل صندوقداران و ترازوداران غرفهها، به میزان زیاد و خیلی زیاد راضیاند.
به استناد این گزارش، رضایت حدود ۷۸ درصد پاسخگویان از رفتار کارگران میادین، زیاد و خیلی زیاد است و بیش از ۶۴ درصد از پاسخگویان از برندهای تجاری محصولات پروتئینی و مواد غذایی که در این مراکز عرضه میشوند، زیاد و خیلی زیاد رضایت دارند، ضمن اینکه بیش از ۸۱ درصد پاسخگویان از خارج نمودن و کنار گذاشتن کالاهای میادین که به روز نیستند، زیاد و خیلی زیاد راضیاند.
گفتنی است، بر اساس تاکید مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با استفاده از نتایج این ارزیابی و شناخت نقاط قوت و ضعف میادین میوه و تره بار، راهکارهایی برای بهبود عملکرد این مراکز خدماتی از طریق تقویت خدمات موجود در جهت افزایش هر چه بیشتر رضایت شهروندان از میادین میوه و تره بار در دستور کار این سازمان قرار گرفته است.