آوای شهر » خبر » نبض جامعه
کد خبر : 10903
جمعه - 22 فروردین 1399 - 00:27

آغاز به کار قرارگاه رضوی تولید ماسک

همزمان با میلاد حضرت قائم(عج) با مشارکت شهرداری منطقه ۶ و دفتر آستان قدس رضوی در تهران؛ کارگاه تولید ماسک و لباس ایزوله آغاز به کار کرد.

آغاز به کار قرارگاه رضوی تولید ماسک

همزمان با میلاد حضرت قائم(عج) با مشارکت شهرداری منطقه ۶ و دفتر آستان قدس رضوی در تهران؛ کارگاه تولید ماسک و لباس ایزوله در محل شهرداری ناحیه ۵ آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه شهری آوای جامعه، تورج فرهادی شهردار منطقه شش تهران ، در افتتاح این قرارگاه جهادی با اشاره به وجود مراکز متعدد بیمارستانی در این منطقه گفت : خادمیاران رضوی منطقه ۶ به صورت خودجوش و آتش به اختیار در قالب نذورات سلامت با هدف پیشگیری از ویروس کرونا اقدام به مشارکت در تولید ماسک می کنند.

فرهادی افزود : این قرارگاه با تولید روزانه بیش از هزارماسک بهداشتی در شکست ویروس کرونا و تامین نیازهای بیمارستان های سطح محدوده نقش موثری ایفا می‌کند.

شهردار منطقه۶، با اشاره به افتخار میزبانی شهرداری ناحیه ۵ از خادمین رضوی خاطرنشان کرد: این قرارگاه تا ریشه کنی ویروس کرونا بصورت روزانه و با مشارکت ۲۰ نفر از بانوان خادمیار و مدافعین سلامت رضوی به تولید ماسک و لباس ایزوله با رعایت استانداردهای پزشکی می پردازد.

هزینه‌ تهیه‌ پارچه‌های مورد استفاده در کارگاه توسط خیران تأمین و ماسک‌های تولیدی به صورت رایگان در اختیار مراکز بهداشتی و نیازمندان قرار خواهد گرفت.

شهروندان محترم می توانند نذورات خود را از طریق دفتر آستان قدس منطقه ۶ در اختیار این قرارگاه قرار دهند.