آوای شهر » خبر » نبض جامعه
کد خبر : 10546
چهارشنبه - 13 فروردین 1399 - 13:34

پیامدهای کرونا بر تحقق منابع درآمدی مدیریت شهری

رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران از بررسی پیامدهای کرونا بر تحقق منابع درآمدی مدیریت شهری خبر داد.

پیامدهای کرونا بر تحقق منابع درآمدی مدیریت شهری

رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران از بررسی پیامدهای کرونا بر تحقق مأموریت‌ها و منابع درآمدی مدیریت شهری در جلسه  شورای اسلامی شهر تهران خبر داد.

به گزارش مهر، محمد سالاری  درباره جزئیات جلسه شورای اسلامی شهر تهران که به صورت مجازی و به منظور بررسی فعالیت مدیریت شهری درباره کرونا برگزار شد، گفت: در این جلسه عملکرد مدیریت شهری تهران در خصوص مبارزه با کرونا و عمل به مصوبات شورا در این حوزه، مورد بحث و بررسی اعضا قرار گرفت و از تلاش همه جانبه مدیریت شهری تقدیر شد.

وی ادامه داد: پیامدهای کرونا در منابع درآمدی و میزان تحقق بودجه سال ۹۹ و الزام شهرداری به ارائه پیشنهاداتی جهت عبور از بحران پیش آمده از موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سالاری پیشنهاد حضور شورای شهر تهران به عنوان نماد شوراهای شهر کشور در ستاد ملی کرونا، تشکیل کمیته‌ای در شورای شهر برای پیگیری مأموریت‌های مدیریت شهری در فضای کرونایی و تهیه بیانیه و ارسال نامه‌ای به کشورهای جهان جهت همکاری در لغو تحریم‌ها علیه ایران را از دیگر پیشنهادات ارائه شده در این جلسه عنوان کرد.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران افزود: پیگیری موضوع تعطیلی حمل و نقل ریلی به منظور کاهش احتمال ابتلاء شهروندان به کرونا نیز از دیگر موضوعات مورد بررسی اعضای شورای شهر در جلسه بود.